Uloga žena u društvu bitno se promijenila, kao i način na koji žene percipiraju sebe i svoj potencijal za poslovni uspjeh. Sudeći prema istraživanjima čini se da imamo najambiciozniju generaciju žena ikada, kaže istraživanje konzultantske tvrtke PwC


U svrhu obilježavanja Međunarodnog dana žena u nedjelju 8. ožujka, konzultantska tvrtka PwC, provela je istraživanje na uzorku od 8.756 pripadnica generacije Y (žene rođene između 1980.-1995. godine) iz 75 zemalja svijeta. Sudeći prema rezultatima ovo je najambicioznija generacija žena s najviše samopouzdanja do sada.

Najvažniji rezultati istraživanja (pod nazivom: The female millennial: A new era of talent) su sljedeći:

1. Puno je veća vjerojatnost da pripadnica generacije Y smatra da može doći do najviše razine kod svog trenutnog poslodavca, posebno osobe koje započinju svoje karijere (49 posto).

2. Čak 53 posto pripadnica generacije Y mogućnosti za napredovanje u karijeri stavljaju na vrh liste osobina najatraktivnijih poslodavaca, zbog čega imaju veće povjerenje u svoju karijeru i ambicioznije su u usporedbi s prethodnim generacijama.

Generacija žena koje su rođene između 1980.-1995. godine, prema najnovijim istraživanjima najambicioznija je dosad

3. Pripadnice generacije Y u Brazilu (76 posto), Indiji (76 posto) i Portugalu (68 posto) imaju najviše samopouzdanja, dok njihove vršnjakinje u Japanu (11posto), Kazahstanu (18posto) i Njemačkoj (19posto) imaju najmanje samopouzdanja.

4. Od pripadnica generacije Y koje su u vezi, 86 posto je dio para u kojem su oboje zaposleni, od kojih 42 posto zarađuje jednako kao njihovi partneri ili supružnici. Gotovo jedna četvrtina (24 posto) su ostvaritelji većeg prihoda u svojim vezama.

5. Po pitanju raznolikosti, 86 posto pripadnica generacije Y traži poslodavce koji veliku pozornost posvećuju različitosti, jednakosti i uključivanju - i dok one kažu da poslodavci pričaju o raznolikosti, 71 posto ne smatraju da svi imaju jednake prilike. Štoviše, 43 posto pripadnica generacije Y smatra da su poslodavci pristrani prema muškarcima kada je u pitanju interno promoviranje zaposlenika – za 14 postotnih bodova više u usporedbi s 2011. godinom (29 posto).

6. Pripadnice generacije Y u Španjolskoj (60 posto), Francuskoj (58 posto) i Irskoj (56 posto) smatraju da je pristranost poslodavaca prema muškarcima u njihovoj zemlji najveća, dok su u Maleziji (16 posto) i na Filipinima (11 posto) pripadnice generacije Y optimističnije.

'Naše istraživanje pokazuje da, govorimo li o pripadnicama generacije Y, zapravo govorimo o novoj eri ženskog talenta. Većina pripadnica generacije Y su visoko obrazovane i ulaze na tržište rada u većem broju nego bilo koja prethodna generacija te ulaze na tržište rada s potpuno drugačijim razmišljanjima o karijeri', rekao je Dennis Nally, predsjednik PwC-a International, dodajući kako u PwC Hrvatska od ukupno 160 zaposlenika radi čak 66 posto žena.
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju