"Miris je najstariji od svih naših osjetila i jedini je koji ima direktnu vezu s amigdalom, dijelom mozga odgovornim za sjećanja i emocije. Kada nešto namirišemo, mi trenutačno na to emocionalno reagiramo", rekla nam je Nadia Geyken, parfumerka iz kuće Givaudan.
Violeta Ultra Intense omekšivači Foto: PR
Osjet mirisa prvi je koji se razvija nakon našeg rođenja, zbog toga naša sjećanja ožive kada osjetimo mirise kojima smo bili okruženi u djetinjstvu ili pak u za nas posebnim trenucima. Upravo tako se osjećaju i influencerice Pamela Badžek i Erna Saljević kada osjete Violetin omekšivač Ultra Intense.
"Kada biram Violetu, uvijek se odlučim za omekšivač Lux. On miriše na bezbrižne ljetne večeri. Ima taj miris vanilije, pa onda nekog crvenog voća, pa baš vraća u neki bezbrižni period kada je sve bilo lijepo i taman", rekla je Erna.
Violeta event u Grudama Foto: PR
"Imam osjećaj da sad već vežem i neke uspomene uz Violetin omekšivač. Koristim ga određeni period pa me asocira na vrijeme kad sam nosila neku haljinu koja je mirisala na taj omekšivač. Izaziva neku toplinu u meni, rekla bih", rekla je Pamela.
U senzualnim i romantičnim Violetinim omekšivačima koji nikoga ne ostavljaju ravnodušnim korišteni su samo najbolji sastojci. Na tom luksuzu u bočici radilo se pune dvije godine kako bi se postigli posebni mirisi koji ih ističu u moru drugih omekšivača.
"Testirali smo stotine različitih uzoraka, razgovarali smo s potrošačima u Zagrebu, Sarajevu, Beogradu i Ljubljani dok nismo našli one koji odgovaraju. Upravo je parfem najvažniji sastojak koji omekšivač čini posebnim, drukčijim", rekla je Dijana Marić, marketinška menadžerica iz Violete i dodala: "U liniji Ultra Intensa imamo dva omekšivača – Lux i Gold, ali to je početak. Kuhamo još nešto."
Violeta event u Grudama Foto: PR
Koji su se sastojci i mirisne note točno koristili, nismo uspjeli saznati jer, baš poput pravih chefova, nisu nam htjeli otkriti svoje tajne. Ipak, kada su u pitanju omekšivači poput Violetinih, Nadia je otkrila kako se dizajniraju mirisi namijenjeni za svakodnevnu uporabu u kućanstvu.
Violeta event u Grudama Foto: PR
"Kada govorimo o omekšivačima, volimo napraviti nešto što je ugodno i pruža osjećaj sigurnosti i ugode. To jedan od atributa koje parfem treba imati kako bi odgovarao proizvodu kao što je Violetin omekšivač", rekla je Nadia i dodala: "Često odjeću koju smo oprali ne nosimo odmah idući dan, zato koristimo molekule koje su jako velike i teške, za koje znamo da ih nećemo izgubiti u procesu pranja. Koristimo sastojke poput drva, mošusa jer smo sigurni da će ostati na odjeći i do tjedan dana nakon pranja."
Violetini omekšivači Ultra Intense predstavljaju revoluciju u njezi rublja jer ćemo u mirisnim notama njihovih omekšivača moći uživati i do 20 tjedana. Oni obećavaju nezaboravno iskustvo svaki put kada odjenemo omiljene modne komade jer stvaraju mirisne priče koje će obogatiti naš svakodnevni život. Jedna takva priča bio je i ovaj ekskluzivni event na kojem su domaće influencerice mogle doživjeti proces izrade omiljenih omekšivača od početka do kraja i tako uživati u putovanju kroz mirisne trenutke i sjećanja.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom Violeta po najvišim profesionalnim standardima.