Posao & obitelj
Dojenje smanjuje rizik za rak kod potomstva
01-07-2008
Piše
Dnevnik.hr
Odrasle žene koje su bile dojene imaju manji rizik za obolijevanje od raka dojke nego žene koje njihove majke nisu dojile, objavili su američki znanstvenici.
Istraživači s University of Wisconsin napominju kako ovakav zaštitni učinak dojenja nije uočen kod žena koje su bile prvo dijete u svojoj obitelji.
Preskačete li to?
Što se dogodi ako se nakon kupanja u moru ne istuširate?
Popularne i u Hrvatskoj
Julia Roberts: Anatomske natikače u kojima se može hodati satima i provesti cijeli dan
mnogi se pitaju
Je li jeftinije ostaviti klimu da radi non-stop ili je stalno paliti i gasiti?
Rezultati koje je objavio časopis Epidemiology sugeriraju kako je dojenje povezano sa 17% manjim izgledima za obolijevanje od raka dojke.
U istraživanju je sudjelovalo 2016 žena u dobi od 20 do 69 godina koje su imale rak dojke te 1960 zdravih ispitanica.