Osim vrhunskog dizajna, zadovoljni klijenti hvale i kvalitetu torbi brenda MIKO pa one mogu trajati godinama.
Trudimo se birati kvalitetne materijale, ne žurimo s izradom. Isprobavamo opcije prije nego što predstavimo kolekciju. Svjesne smo da naše torbe nisu za svačiji budžet, ali s obzirom na to da ciljamo na kvalitetnu izvedbu, troškovi izrade istih nisu mali. Gradimo ime polako, ali sigurno i time se vodimo u svakom aspektu brenda. Na prvo mjesto stavljamo potrebe i zadovoljstvo MIKOljubaca, kaže akademska kiparica Matea Šimunić koja je svojoj majci i začetnici brenda Mireli Šimunić, kako kaže, bila tih partner i pomagač u nastajanju njihova brenda torbi.
U samom početku nismo imale u planu da će nam to postati posao i pravi brend s pravom web stranicom te smo se tako i postavile. Vrlo brzo nam je postalo jasno da se ta poslovna priča razvija u nešto ozbiljnije i evo nas tu gdje smo danas, govori Matea. Zaštitni znak brenda, Šokica i Šokac, radovi su Mateinog pokojnog oca Miljena Šimunića, i oni njihovim torbama i ruksacima daju dašak slavonske tradicije.
Motivi Šokice i Šokca zadnji su ciklus radova koje je moj otac naslikao prije svoje smrti. Od milja su ga najbliži ljudi zvali Miko te smo mi od nadimka napravili ime, samo smo promijenili naglasak, otkriva Matea. Ove jeseni predstavili su novu kolekciju Oak, a ruksak Basic Oak trenutno je jedan od bestselera. Kada je o najpopularnijim modelima riječ Matea ističe da taman kada pomisle da je određenom modelu torbe pala popularnost, krenu stizati narudžbe.
Kod nas to nekako ide po tjednima, vjerovali ili ne, kaže Matea pa otkriva u čemu je "tajna" popularnosti njihovih torbi i ruksaka.
Mislim da se MIKOljupcima sviđa spoj praktičnog, multifunkcionalnog, ali estetski lijepog. Nama su posebne po svemu, ali najviše po motivu Šokice i onome što taj motiv nama zapravo znači.
Torbe ne izrađuju po narudžbi, već se one mogu kupiti gotove na web stranici MIKO Fashion. Radi velikog obujma posla koji imaju, ističe Matea, izradi po narudžbi ne bi se mogle posvetiti na način na koji bi htjele. MIKOljupce oduševljava i to što uz određene modele torbi idu i određeni dodaci.
Trudimo se birati boje i materijale na način da svatko ima minimalno jednu 'e to je to' opciju za nositi. Na našoj web stranici imamo i rubriku Accessories gdje se nalaze svi modeli remena, naramenica i drugih dodataka te na taj način svatko ima mogućnost izabrati i nadodati ono što im najviše odgovara, opisuje Mate Šimunić. Torbe i ruksaci MIKO naručuju se od svuda, iz Zagreba, Dubrovnika, Istre, ali i iz inozemstva, primjerice, Njemačke i Češke. U svojim Vinkovcima imaju vjernu bazu obožavatelja koja je uvijek aktivna te im stalno stižu narudžbe i upiti.
Naše malo mjesto prihvatilo nas je širokih ruku i srca što nam puno znači, sretna je Matea. Za svoje torbe primaju puno komplimenata, a Matea se sjeća prve iskrene reakcije njene bliske prijateljice kada su tek krenuli s brendom.
Donijela sam prijateljici torbu na poklon i bila je fascinirana time što torba izgleda kao 'prava torba', što ima unutarnji džep, pa čak i podstavu, smije se Matea i dodaje kako je tada prvi put postala svjesna da ono što stvaraju stvarno i je nešto posebno i kvalitetno i "pravo". Što se planova za budućnost tiče, ističe kako kod njih to nekako uvijek ispadne "usputno".
Imamo dosta planova, kao i uvijek, ako uspijemo realizirati 50 posto bit ćemo više nego zadovoljne. Ne želim previše govoriti o budućnosti ne zato što je tajna ili nešto slično, nego svaki put kada krenemo s novim projektom, gotovo odmah na početku ode u skroz drugom smjeru i ispadne nešto 100 posto drugačije od zamišljenog i planiranog, govori vlasnica brenda MIKO.