Čips, flips, štapići, kokice – mnogi od nas ne mogu bez obožavanih grickalica koje zapravo nemaju veliku nutritivnu vrijednost i mogu nanijeti štetu našem zdravlju.

S grickalicama u organizam unosimo puno masnoća, soli i ugljikohidrata pa zbog toga trebamo biti oprezni prilikom njihove konzumacije.

Unos grickalica trebao bi biti povremen. Ne učestalo i ne svaki dan. Tu je bitna i količina. Nije isto ako netko pojede jedan štapić ili 50 komada štapića, kazala je Sanja Jelušić, nutricionistkinja iz Zavoda za javno zdravstvo "Dr. Andrija Štampar".

Zbog velike količine soli u grickalicama oni koji ih jedu prekomjerno često dobivaju kardiovaskularna, moždana ili bubrežna oboljenja.

Osobe koje nisu fizički aktivne veliki unos ovakve hrane može dovesti do pretilosti. Zbog velike količine soli u grickalicama oni koji ih jedu prekomjerno često dobivaju kardiovaskularna, moždana ili bubrežna oboljenja.

Obožavaju ih i djeca, ali u današnje vrijeme kada je svijest o njihovoj štetnosti velika, roditelji svojim mališanima daju zdravije verzije grickalica poput čipsa od jabuka ili ukusnih sjemenki bundeve.

Na pitanje koju bi od ponuđenih grickalica (kokice, štapići, flips i čips) dala svojoj djeci, nutricionistkinja Sanja Jelušić odabrala je kokice uz napomenu da ipak ne smiju biti previše slane.

Više o grickalicama i njihovom učinku na naš organizam pogledajte u prilogu iz emisije Zdravlje na kvadrat, a zatim pročitajte koje se nevjerojatne promjene u tijelu kada 2 mjeseca ne jedete grickalice.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju