Modna marka L.A.M.B. pjevačice Gwen Stefani ima veliki broj poklonika koji s nestrpljenjem očekuju svaki njujorški tjedan mode kako bi vidjeli što je novo osmislila plavokosa kreativka. Nakon kolekcije za proljeće/ljeto 2012. koju je nedavno predstavila u New Yorku oduševila je suradnjom s robnom kućom Target namijenjenom najmlađima

Nakon suradnje s Missonijem, robna kuća Target koja je omiljena zbog dobrih modela i povoljnih cijena jedva je dočekala trenutak da može objaviti fotografije dječje kolekcije koju je za njih osmislila pjevačica i dizajnerica Gwen Stefani.

>> Gwen Stefani: Uobražena mi je drugo ime

>> Četverogodišnji Kingston ukrao show Gwen Stefani

Kreacije za najmlađe pod nazivom Harajuku Mini inspirirane Japanom u trgovinama će se naći 13. prosinca, a osim što će oduševiti klince, odjeća s potpisom popularne Gwen bit će i pravi hit među mama trendsetericama.

Modeli za djevojčice koji pozivaju na zabavu prepuni su tila, gornjih dijelova s ušima raznih životinja te točkica, noseći komad kolekcije za dječake su crne traperice dok su gornji dijelovi prepuni boja i raznih dezena.

>> Angelinina 'banda': Najslađa grupa klinaca u Hollywoodu

Baš kao većina odjeće koju stvara i kolekcija za najmlađe je inspirirana Japanom.

Petogodišnji Kingston i trogodišnji Zuma svakako će biti najbolji promotori mamine dječje linije, no u tome će im pomoći i najpoznatija šestorka na svijetu, klinci i klinceze koji nose prezime Jolie-Pitt. Naime Gwen Stefani i Angelina Jolie uživaju u zajedničkom druženju te igri svojih mališana.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju