Žene širom svijeta jedva čekaju modne kombinacije vojvotkinje Catherine Middleton. Više nisu bitne glumačke trendseterice ili trendi manekenke, jer čini se kako je upravo ova mlada dama pogodila ukuse najvećeg broja ljubiteljica mode. To pokazuje i neviđena pomama za haljinom u kojoj se susrela s bračnim parom Obama

Kate Moss te Sienna Miller, britanske stilske ikone čiji su stil kopirale ne samo anonimne, već i popularne žene više nisu ni izbliza utjecajne kao nekada. Točnije, od najave kraljevskog vjenčanja kada je na tron glavnog modnog uzora zasjela vojvotkinja Catherine Middleton.

Sve što stavi na tijelo, stopala ili pod ruku nestane u roku 24 sata ili zabilježi rekordni porast prodaje od nekoliko stotina posto. To se dogodilo i s haljinom boje pijeska modne marke 'Reiss' koju je odjenula za susret s bračnim parom Obama.

Model 'Shola' naglašavanjem figure i krojem podsjeća na 'bandage' haljinu Herve Legera, no umjesto njezine ultra seksepilnosti ova je kreacija znatno suptilnija.

Od britanskih medija već prozvana prva dama stila, u rekordnom roku je podigla prodaju 175 funti vrijedne ove jednostavne i elegantne haljine za 300 posto.

>> Catherine Middleton: Preplanuli ten s medenog mjeseca

>> Vojvotkinja Catherine kopirala vjenčanicu

Ovo je još jedan dokaz da, bez obzira voljeli je ili ne, vojvotkinja od Cambridgea svojim utjecajem doprinosi razvoju britanskog modnog gospodarstva više od bilo koje druge miljenice javnosti.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju