Kao i svaka prije nje, 2018. godina donijela nam je razne modne trendove. Neki su naišli na opće odobravanje, a ima i onih koji su podijelili ljubitelje mode. Magazin Harper's Bazaar napravio je svoj popis trendova kojima bi u 2019. godini trebalo odzvoniti, a u nastavku provjerite koji su se to odjevni komadi i dodaci našli na listi nepoželjnih.

Galerija



1. Plastična odjeća i obuća

Iako nije nastao u 2018. godini, provokativni trend svakako je doživio svoj vrhunac u posljednjih 12 mjeseci. Nakon što je Chanel ovom trendu dao pečat odobrenja sa svojom kolekcijom za proljeće/ljeto 2018. godine, plastična moda prešla je sve granice, a francuska modna kuća nije jedina koja ju je pretvorila u šampiona. Međutim, s obzirom na to da je rat protiv plastike jači nego ikad te uzimajući u obzir nepraktičnu prirodu cjelodnevnog hodanja u plastičnim čizmama ili nošenja stvari u potpuno prozirnoj torbi, možda je stiglo vrijeme da pustimo ovaj trend da ode, piše magazin.

Plastične čizme, torba i rukavice modne kuće Chanel
Plastične čizme, torba i rukavice modne kuće Chanel (Foto: Getty Images)

2. Minijaturne sunčane naočale

I u ovom slučaju najviše zamjerki ide na račun praktičnosti. Naime, sunčane naočale izrazito sitnih okvira kojima su poznate dame prošlo ljeto zamijenile one klasične veličine zapravo ne čuvaju oči od sunca. Potvrdio je to i oftalmolog Rahul Pandit iz Očnog instituta bolnice Houston Methodist. Vrlo jednostavno. S manjim okvirima više svjetla dopire do očiju. Veći okviri više će vas štititi, kazao je. Andrew Iwach iz Američke akademije oftalmologije napomenuo je da ljudi sitne naočale najčešće stavljaju niže na nos i udaljavaju ih od oka te tako dodatno smanjuju funkcionalnost naočala.

Sunčane naočale manjih okvira
Sunčane naočale manjih okvira (Foto: Getty Images)

3. Logomanija

Iako odjeća s istaknutim logom brenda ne mora nužno izgledati loše, kada se s njom pretjera, krajnji rezultat baš i nije dobar. Pogotovo ako nosimo odjevne komade s uzorkom logotipa. Taj tip jednostavno odjeće skreće pažnju s dizajnerskog aspekta kreacije i preusmjerava je isključivo na brend.

Odzvonilo je i prekomjernom isticanju logotipa
Odzvonilo je i prekomjernom isticanju logotipa (Foto: Getty Images)

4. "Tatine" tenisice

Kako smo i predvidjeli u siječnju 2018. godine, „tatine“ tenisice podijelile su mišljenja među ljubiteljicama mode. Varijanta predimenzioniranih tenisica ime je dobila zbog sličnosti s glomaznim sportskim tenisicama kakve vole stariji muškarci, a svrstava se među takozvane "ružne" cipele.

Tenisice modne kuće Balenciaga
Tenisice modne kuće Balenciaga (Foto: Balenciaga)

5. Nakit sa školjkicama

Ovaj ljetni trend oslabio je s dolaskom hladnijih mjeseci, ali dominirao je na Instagramu među stranim trendsetericama tijekom proljeća i ljeta. Harper's Bazaar smatra da smo "surferske" narukvice, ogrlice i nakit na gležnjeve sa školjkicama odavno prerasli i da bismo ih trebali zamijeniti klasičnim nakitom.

Nakit sa školjkicama
Nakit sa školjkicama (Foto: Getty Images)