U prepunoj dvorani kazališta Kerempuh od 550 sjedala, ove se nedjelje tražila karta viška, a dm se zahvalio publici koja je prepoznala vrijednost dm-ove Movemberske humanitarne akcije.
„dm uvijek nastoji potaknuti građane na odgovorno ponašanje prema vlastitom zdravlju. Iznimno nam je drago vidjeti kako su građani prepoznali našu kampanju Pametno ih čuvam! kojom potičemo sve muškarce na otvoreni razgovor i brigu o zdravlju. Hvala svima što su podržali muškarce i našu inicijativu, a posebnu zahvalu upućujemo Satiričkom kazalištu Kerempuh na suradnji i glumcima koji su nas nasmijali do suza“, naglasio je Ivan Horvat, menadžer marketinga i PR-a u dm-u.
Predstava Muškarci.hr i prikupljanje sredstava od prodaje karata dio su dm-ove Movemberske kampanje Pametno ih čuvam! kojom nastoji educirati i podsjetiti muškarce na važnost pravovremenih zdravstvenih pregleda. dm se već drugu godinu za redom priključio globalnom pokretu „Movember“, a ovog studenog je u sklopu kampanje Pametno ih čuvam! za kupnju četiri proizvoda za njegu muškaraca poklanjao bokserice „MOškarac“ kojima na simboličan način želi podsjećati muškarce na pravovremeni liječnički pregled.