Nakon ruske invazije na Ukrajinu 24-godišnja Anna Korzun morala je potražiti novi dom. No ni uslijed najvećih stresova nije ju napustila želja za stvaranjem i radom.

Utočište je pronašla u Hrvatskoj te je tu nastavila svoju poduzetničku priču, koja ima i humanitarnu notu.

Još je u Ukrajini pokrenula svoj brend Skinity, nakon što se školovala na Sveučilištu Boston, a diplomirala na INSEAD Business School u Francuskoj.

Spajajući modernu tehnologiju i dermatologiju, došla je na ideju kako napraviti preparativnu kozmetiku koja u obzir uzima tip kože i način života te izračunava komponente i koncentracije prilagođene svakoj osobi.

"Do ideje za personaliziranu kozmetiku došla sam iz potrebe da prije svega svojoj koži osiguram odgovarajuću njegu. Ne postoji univerzalni recept za sve, a pogotovo ne za njegu lica jer je koža svake osobe jedinstvena. Zato smo stvorili prilagođeno rješenje koje nam omogućuje razumijevanje svačije kože i odgovarajuću kombinaciju svih sastojaka koji su joj potrebni da bude zdrava i nahranjena.

10 posto iznosa od svakog prodanog proizvoda namijenjeno je izbjeglicama.

Prije nekoliko godina u suradnji s ukrajinskom dermatologinjom Alinom Jarmoljuk krenula sam u kombiniranje sastojaka koji će riješiti moje probleme, a onda smo došle do 26 različitih proizvoda koji pokrivaju njegu svih tipova kože od suhe, masne kože, akni i drugoga", istaknula je Anna.

Da bi se odabrao najbolji tip proizvoda, potrebno je ispuniti test o njezi kože na mrežnim stranicama brenda.

Kako je Anna morala otići iz Ukrajine, čitav proizvodni pogon preselila je u Hrvatsku te i dalje pazi da sve bude ekološki, onako kako je i zamislila na početku.

"U proizvodnji koristimo samo certificirane sastojke i ne testiramo proizvode na životinjama. Ekološka načela poštujemo u svim fazama: od proizvodnje robe do pakiranja, a imamo i sve potrebne certifikate za tržište Europske unije", objašnjava Anna, čija je tvrtka u Hrvatskoj ostvarila suradnju s poznatim dermatologom i venerologom Bornom Pavičićem, koji je istaknuo kako je Skinity brend koji nudi set proizvoda za kompletnu njegu lica, a pozitivni rezultati vidljivi su već nakon nekoliko tjedana korištenja.

Anna Korzun i Borna Pavičić Anna Korzun i Borna Pavičić (Foto: PR)

Anna i dalje misli na svoje sunarodnjake. Surađuje s velikim brojem ukrajinskih suradnika, a 10 posto prihoda od svakog prodanog proizvoda šalje u Ukrajinu za pomoć izbjeglicama.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju