Nije tjelovježba! Najlakše rješenje kako umanjiti štetu ako puno sjedite

Podijelite na

S posla trčite u teretanu u želji da umanjite štetan utjecaj predugog sjedenja na organizam? Tjelovježba je itekako korisna i neophodna, ali istraživanje je ustvrdilo da postoji i puno bolji način kako umanjiti štetu koja može nastati zbog predugog sjedenja

Autor : Zadovoljna.hr Objavljeno: 15.5.2017 / 12:01

Ljudsko tijelo stvoreno je za kretanje (dnevno bismo trebali hodati dva sata) zbog čega predugo sjedenje šteti jetri, tjelesnoj težini, mozgu, mentalnom zdravlju, a premalo kretanja može i smanjiti životni vijek.

"'Svaki mogući trenutak na poslu iskoristite da se dignete od stola pa makar i na nekoliko sekundi'"

Sa željom da umanje štetu nastalu od višesatnog sjedenja na poslu i kod kuće, mnogi potežu za tjelovježbom, i to je itekako poželjno i korisno, no ustanovljeno je da postoji i puno bolji (i jednostavniji) način na koji možete umanjiti negativan učinak dugotrajnog sjedenja na organizam – jednostavno se ustanite.

Znanstvenici s Kraljevskog koledža u Londonu analizirali su 38 strategija osmišljenih za umanjivanje vremena koje provedemo sjedeći te su došli do zaključka da je redovito ustajanje sa stolca najbolji način. Dakle, rješenje je u tome da se smanji vrijeme provedeno sjedeći umjesto da se poveća fizička aktivnost.

Zato, svaki mogući trenutak na poslu iskoristite da se dignete od stola pa makar i na nekoliko sekundi.

 

Zadovoljna.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Zadovoljna.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Zadovoljna.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se