Kamen koji služi kao vječna inspiracija odraz je luksuzi i moći, a žene koje ga nose odišu elegancijom i unutarnjom snagom koju je teško ne uočiti na prvu – dijamant. Da ga je prava privilegija nositi, zna i pjevačica Nina Badrić, koja, kako i sama kaže, cijeni kvalitetnu izradu i čistoću kamena koji nijedna žena ne bi mogla odbiti. Upravo je zbog toga i sama postala ambasadorica Dodić Diamonds, koja se ponosi svojom vrhunskom izradom. ''Osjećam se privilegiranom, ambasadorica sam nečeg najljepšeg što žena može promovirati, a to su dijamanti'', rekla je Nina.
U novoj se ulozi odlično snašla, priznaje, jer je uz vrhunski tim svaki posao lak: ''Obožavam pozirati pred fotografom, a pogotovo kad su iza kamere Jelena Balić, Saša Joković, Mijo Majhen i Ivan Friščić. Oni su moji dugogodišnji suradnici, tako da sam potpuno opušteno uživala u svakom trenutku snimanja. Mislim da smo napravili prekrasan posao.'' Duži niz godina i sama je, priznaje, oduševljena pričom koja se krije iza imena poznate zagrebačke zlatarne koja već tri generacije njeguje svoj dizajn i kvalitetu, baš kao i Dodić Diamonds s prodajnim mjestom u Ilici 46.
Zlatarna Dodić može se pohvaliti uspješnom obiteljskom pričom u koju su pomno utkali svoje znanje i predanost. Zahvaljujući svojoj kvaliteti i predanosti, ali i svakodnevnom usavršavanju, na domaćem i stranom tržištu postali su sinonim za tradiciju, kvalitetu, ali i vrhunsku uslugu. Najmlađi u obitelji, dvojica braće Franjo i Filip Dodić aktivno su uključeni u obiteljski posao s više od 50 godina iskustva trgovine zlatom.
Tradiciju koju su naučili njegovati od svojih starijih članova obitelji danas aktivno i uspješno spajaju s modernim pogledima na budućnost. Personaliziran pristup svakom klijentu apsolutni im je prioritet u poslovanju i spremni su na sve zahtjeve: ''Dodić Diamonds posljednjih nekoliko godina sustavno razvija svoju paletu proizvoda i usluga s dijamantima i nakitom svjetske klase kako bi u potpunosti udovoljio rastućim zahtjevima svoje domaće i međunarodne klijentele. Prisjećajući se djedovih i očevih pionirskih dana, tvrtka je to postigla integracijom rada, sustavnom edukacijom, strašću s više od 50 godina iskustva kao trgovac zlatom te stalnom predanošću iskorištavanja svih dostupnih razvojnih tehnologija, a isključivo u interesu svih naših kupaca“, rekao je Franjo Dodić.
Za razliku od Franje, kojeg više zanima tradicionalniji dio zlatarskog posla, njegov brat Filip opredijelio se za rad s dijamantima. Tijekom studija svoju je strast i znanje prema najdragocjenijem kamenu izbrusio u Londonu na prestižnom Američkom gemološkom institutu. Zbog toga mu, kako i sam kaže, ovo nije samo posao već i golema strast. Kao veliki stručnjak koji dijamant poznaje u dušu, Filip ističe kako je Nina Badrić u srži ove kampanje jer je upravo i sama oličenje pravog dijamanta: ''Prepoznata je kao jedna od utjecajnijih diva na hrvatskoj glazbenoj sceni. Njezin glazbeni talent, svestranost i autentična ljepota kojom blista savršeni su atributi za predstavljanje naše dijamantne kolekcije. Cijela moja obitelj i ja ne krijemo zadovoljstvo što nam se pridružila dok zajedno proživljavamo još jednu uspješnu godinu.''
Kao univerzalni simbol autoriteta i luksuza, kako Ninu opisuje draguljar Filip, i sama je htjela ispričati priču o ovom domaćem brendu koji iznimno cijeni: ''Osobno sam zaljubljena u dizajn koji obitelj Dodić izrađuje godinama. Njihova fenomenalna izrada i vrhunska čistoća kamena, ali i prilagodba svakom kupcu uvijek me vodila prema njima kad god bih kupovala poklon za nekog meni dragog. Dakle, od njihova kupca do modela. Nitko sretniji od mene'', ponosno ističe Nina.
Dodić Diamonds nalazi se u samom srcu Zagreba, u Ilici 46, i omiljeno je odredište koje privlači ljubitelje vrhunskog nakita i bezvremenskog dizajna . Osim što su omiljeni na domaćoj sceni, pohvaliti se mogu kako su i s klijentima iz drugih zemalja izgradili vjerno prijateljstvo. Dodićev nakit izabran je kao poklon za čak dvojicu papa, a svojedobno je bio prisutan i u Bijeloj kući. Iz njihove radionice na glave generacija Miss Universe Hrvatska dolazi svjetlucava kruna. Stoga draguljari iz obitelji Dodić priznaju kako je angažman Nine Badrić u kampanji samo još potvrda vrhunskog prestiža.
O kojoj god vrsti nakita je riječ, od zaručničkog i vjenčanog prstenja pa do ostalog nakita po mjeri, Dodić Diamonds ima vrhunski tim kojem se svaki kupac s povjerenjem može obratiti sa svim željama i idejama. ''Tvrtka smo koja nikad ne spava. S prodajnim mjestima u Zagrebu, Splitu i Plitvicama posjedujemo infrastrukturu i resurse koji zadovoljavaju potrebe svakog našeg klijenta, i to u bilo kojem trenutku. Putem svoje međunarodne nabavne mreže održavamo bliske i osobne odnose sa svim svojim klijentima, nudeći im dijamante svih oblika, veličina i boja. Svaki dijamant koji isporučimo nosi sa sobom predanost i certifikat kvalitete nakita'', ističu braća Dodić.
Dok se njihova tvrtka ubraja među vodeće hrvatske maloprodajne lance visokokvalitetnog nakita, oni i dalje namjeravaju ostati obiteljska tvrtka koja njeguje temeljna načela, a to su međusobno poštovanje, izvrsnost i posvećene usluge prema svakom kupcu. Upravo takav odnos tijekom dugog niza godina izgradili su i s pjevačicom Ninom Badrić, koja im je poklonila svoje povjerenje i postala Dodić Diamonds ambasadorica za nakit koji u svakoj ženi može probuditi unutarnju snagu i dragocjenu ljepotu koju vrijedi njegovati.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom Zlatarna Dodić po najvišim profesionalnim standardima.