Održan drugi Fundraising Meet Up
Održan drugi Fundraising Meet Up (Foto: Marko Petrović)
Posao & obitelj

Održan drugi Fundraising Meet Up, jedna od tema bila je i značaj medijske podrške

11-05-2023 Piše Zadovoljna.hr
komentari

Zašto je potrebno jačati znanja i vještine upravljanja neprofitnim organizacijama, čemu služi brend neprofitne organizacije te koliko građani doniraju i vjeruju misijama neprofitnim organizacija bile su teme Drugog Fundraising Meet Up-a, koji je održan 4.5. na Visokom učilištu Algebra u Zagrebu. Prvi Fundraising Meet Up održan je u prosincu 2022. godine.

Galerija Održan drugi Fundraising Meet Up Održan drugi Fundraising Meet Up +2 Održan drugi Fundraising Meet Up

U trendu Elin Kostelić na premijeri kratkometražnog filma svog supruga Ivice Kotelića 'Freedom' - 3 Stajling za premijeru Elin Kostelić: Mala crna haljina i obične gležnjače za izdanje koje slavi jednostavnu eleganciju Jadranka Sloković uvijek besprijekorna Gotovo 10 tisuća čitateljica odabralo najbolje odjevenu hrvatsku modnu ikonu 60 plus Franka Batelić uvijek privlači pažnju svojim modnim izborima A tako je šik Savršen kaput za zimu u kojem vam neće biti hladno, a ima ga i Franka Batelić

Uvodno predavanje „IGRALIŠTE – igrajte se kako biste učinkovito vodili svoju neprofitnu organizaciju" održala je Livija Rojc Štremfelj iz Slovenije, profesionalna fundraiserica i menadžerica u neprofitnom sektoru. Teme njezinog predavanja su bile značaj kreativnosti i inovativnosti za bolje upravljanje neprofitnom organizacijom kroz upoznavanje kako metafore za igru mogu pomoći neprofitnoj organizaciji da bolje funkcionira i koja su to 14 područja o kojem svatko tko vodi neprofitnu organizaciju mora voditi računa.

O značaju medijske podrške za vidljivost neprofitnog branda i fundraising govorila je Ivana Galić Baksa, direktorica marketinga, PR-a i korporativnih komunikacija United Medie, budući da Nova TV kroz svoje aktivnosti društveno odgovornog poslovanja značajno doprinosi ostvarenju misija neprofitnih organizacija u Hrvatskoj, poput Zaklade Ana Rukavina, Hrabrog telefona, CRVENIH NOSOVA klaunovadoktora i ostalih udruga.

Održan drugi Fundraising Meet Up O značaju medijske podrške govorila je Ivana Galić Baksa (desno) (Foto: Marko Petrović)

Ivana je istaknula ulogu koje neprofitne organizacije imaju u rješavanju problema u društvu i stvaranju društvenog utjecaja, kao i prostore za poboljšanja u komunikaciji misije udruge, jačanju suradnje s medijima i održavanju redovitih odnosa s donatorima.

Naglasila je potrebu za profesionalnijim pristupom u komunikacijskim i marketinškim aktivnostima neprofitnih organizacija kako bi dobile veću vidljivost u javnosti i mogle potaknuti veći broj građana na doniranje, volontiranje i zagovaranje.

Fundraising Meet Up završio je panelom na temu: Koliko donatori i šira javnost vjeruju neprofitnim organizacijama?

Panel je vodila Mladenka Majerić, savjetnica za fundraising i menadžment neprofitnih organizacija, a na panelu su sudjelovali Gordan Novak, voditelj odjela za donacije građana iz SOS Dječjeg sela Hrvatska, Maja Rusan, voditeljica odjela za prikupljanje sredstava i komunikacije iz udruge CRVENI NOSOVI klaunovidoktori, Nina Tenjer, voditeljica Odjela za socijalno-humanitarnu djelatnost, volonterstvo i djelovanje u kriznim situacijama Gradskog društva CRVENOG KRIŽA Zagreb i Antonija Došlić, nacionalna koordinatorica Marijinih obroka Hrvatska.

Teme panela su bile zašto i koliko često građani doniraju, kakvu komunikaciju organizacije imaju sa svojim donatorima, koliko novaca ulažu u fundraising aktivnosti, zašto su ta ulaganja opravdana, što sve plaćaju donacije i kako o tome izvještavaju donatore.

Drugi Fundraising Meet Up je pokazao kako su tri glavna područja uspješnih neprofitnih organizacija: konkretna, emotivna i redovita komunikacija prema donatorima, ulaganje novaca i vremena u fundraising i marketinške aktivnosti neprofitnih organizacija te ljude koji tamo rade i visoka razina transparentnosti i etičnosti u korištenju donacija za ostvarivanje općeg dobra i misije organizacija.

Fundraising Meet Up jedino je događanje u Hrvatskoj koje okuplja neprofitne organizacije kako bi kroz razmjenu iskustava pokazale dobre prakse u prikupljanju sredstava i stvaranju odnosa s donatorima - građanima i tvrtkama, te u menadžmentu neprofitnih organizacija.

Održan drugi Fundraising Meet Up Održan drugi Fundraising Meet Up (Foto: Marko Petrović)

Pročitaj još
Pročitaj još