Uvodno predavanje „IGRALIŠTE – igrajte se kako biste učinkovito vodili svoju neprofitnu organizaciju" održala je Livija Rojc Štremfelj iz Slovenije, profesionalna fundraiserica i menadžerica u neprofitnom sektoru. Teme njezinog predavanja su bile značaj kreativnosti i inovativnosti za bolje upravljanje neprofitnom organizacijom kroz upoznavanje kako metafore za igru mogu pomoći neprofitnoj organizaciji da bolje funkcionira i koja su to 14 područja o kojem svatko tko vodi neprofitnu organizaciju mora voditi računa.
O značaju medijske podrške za vidljivost neprofitnog branda i fundraising govorila je Ivana Galić Baksa, direktorica marketinga, PR-a i korporativnih komunikacija United Medie, budući da Nova TV kroz svoje aktivnosti društveno odgovornog poslovanja značajno doprinosi ostvarenju misija neprofitnih organizacija u Hrvatskoj, poput Zaklade Ana Rukavina, Hrabrog telefona, CRVENIH NOSOVA klaunovadoktora i ostalih udruga.
O značaju medijske podrške govorila je Ivana Galić Baksa (desno) (Foto: Marko Petrović)
Ivana je istaknula ulogu koje neprofitne organizacije imaju u rješavanju problema u društvu i stvaranju društvenog utjecaja, kao i prostore za poboljšanja u komunikaciji misije udruge, jačanju suradnje s medijima i održavanju redovitih odnosa s donatorima.
Naglasila je potrebu za profesionalnijim pristupom u komunikacijskim i marketinškim aktivnostima neprofitnih organizacija kako bi dobile veću vidljivost u javnosti i mogle potaknuti veći broj građana na doniranje, volontiranje i zagovaranje.
Fundraising Meet Up završio je panelom na temu: Koliko donatori i šira javnost vjeruju neprofitnim organizacijama?
Panel je vodila Mladenka Majerić, savjetnica za fundraising i menadžment neprofitnih organizacija, a na panelu su sudjelovali Gordan Novak, voditelj odjela za donacije građana iz SOS Dječjeg sela Hrvatska, Maja Rusan, voditeljica odjela za prikupljanje sredstava i komunikacije iz udruge CRVENI NOSOVI klaunovidoktori, Nina Tenjer, voditeljica Odjela za socijalno-humanitarnu djelatnost, volonterstvo i djelovanje u kriznim situacijama Gradskog društva CRVENOG KRIŽA Zagreb i Antonija Došlić, nacionalna koordinatorica Marijinih obroka Hrvatska.
Teme panela su bile zašto i koliko često građani doniraju, kakvu komunikaciju organizacije imaju sa svojim donatorima, koliko novaca ulažu u fundraising aktivnosti, zašto su ta ulaganja opravdana, što sve plaćaju donacije i kako o tome izvještavaju donatore.
Drugi Fundraising Meet Up je pokazao kako su tri glavna područja uspješnih neprofitnih organizacija: konkretna, emotivna i redovita komunikacija prema donatorima, ulaganje novaca i vremena u fundraising i marketinške aktivnosti neprofitnih organizacija te ljude koji tamo rade i visoka razina transparentnosti i etičnosti u korištenju donacija za ostvarivanje općeg dobra i misije organizacija.
Fundraising Meet Up jedino je događanje u Hrvatskoj koje okuplja neprofitne organizacije kako bi kroz razmjenu iskustava pokazale dobre prakse u prikupljanju sredstava i stvaranju odnosa s donatorima - građanima i tvrtkama, te u menadžmentu neprofitnih organizacija.
Održan drugi Fundraising Meet Up (Foto: Marko Petrović)