Mnogim se ženama dogodila situacija da su godinama vjerne nekom mirisu, a onda njega odjednom više nema na policama parfumerija.

Galerija

Razlog za takav potez može biti preskupa proizvodnja, slaba prodaja ili jednostavna želja kuće za nekim novim početkom.

Koji god da se razlog krije iza prestanka prodaje, nije lako oprostiti se od mirisa koji nas je godinama tako dobro služio. O nekim takvim mirisima već smo pisali, nekim klasicima našle smo i dostojne zamjene, ali odlučile smo se prisjetiti još nekih mirisa koje bismo također rado opet vidjele na policama trgovina.

Ankete

(8682) Koji miris biste vi rado opet vidjeli u prodaji?

rezultati povratak glasova6521
rezultati

1. Love, Chloe - Chloe

Miris je u prodaju stavljen 2010. godine. Cvjetni drvenasto mošusni miris očarao je mnoge koji još uvijek žale njegov nestanak s polica. U poderastom i mekanom mirisu spojene su note cvijeta naranče, ružičastog papra, irisa, zumbula, puderastog mošusa...

Žene koje su ga voljele opisuju ga kao ženstveni i soficticiraani miris koji se zadržavao dovoljno dugo i na koži i na odjeći. Bio je to puderasti mirisi koji je jednostavno mirisao lijepo, poput zagrljaja.

Love, Chloe - Chloe
Love, Chloe - Chloe (Foto: Internetska stranica proizvođača)

2. YSL Rive Gauche

Cvjetni aldehidni miris za žene predstavljen je 1971. godine. U ovom mirisu kojeg su tvorci namijenili slobodnim, neovisnim ženama spojeni su, između ostalog, bergamot, breska i limun, iris, ruža, đurđevak, jasmin, magnolija... Poznati i voljeni sastav dodatno je obogaćen 2000-ih godina.

Ovo je miris prema kojem se ljubav prenosila s majki na kćeri. N pitanje da mogu nositi samo jedna miris do kraja života, mnoge žene navele bio ovaj klasik koji je svestran, nosiv uvijek i svugdje.

YSL Rive Gauche
YSL Rive Gauche (Foto: Internetska stranica proizvođača)

3. Jean Paul Gaultier Ma Dame

Ovaj cvjetni miris za žene predstavljen je 2008. godine. Gornju notu čini naranča, u sredini su grenadine i ruža, a bazne note su mošus i cedar iz Virginije. Mnogim damama godinama je ovaj parfem bio zaštitni znak, pravi izvor radosti pun karaktera. Između ostalog, ovaj miris bio je hvaljen zbog duogo trajanja, a jednom nanesen bio je pravi mamac za komplimente.

Jean Paul Gaultier Ma Dame
Jean Paul Gaultier Ma Dame (Foto: Internetska stranica proizvođača)

4. A Scent by Issey Miyake

Ovaj cvjetni miris za žene bio je jednostavan miris nadahnut japanskim planinama. Iza njegove prozirnosti krile su se note jasmina, zumbula i cedra. Svježinu su mu davali francuska verbena i limun koji su ga činili ženstvenijim.

Žene su ga smatrale savršenim ljetnim parfemom - mirnim i osvježavajućim, a istovremeno živahnim. Ovaj miris nisu mogle ugušiti ni najljepljivije ljetne vrućine pa ne čudi da mnogi žele njegovo povratak na police.

A Scent by Issey Miyake
A Scent by Issey Miyake (Foto: Internetska stranica proizvođača)

5. Christian Dior Midnight Poison

Pojavio se više od 20 godina nakon lansiranja legendardnog Poisona. Inspiracija za njegov nastanak bila je Pepeljuga, a "otrov" skriven u ovoj bočici bio je sastavljen od nota bergamota i mandarine, ruže, pačulija, jantara i vanilije.

Bio je to po mišljenju žena zavodljivi dnevni miris savršen posebno za zimske dane i noćne spojeve zbog njegove tajanstvenosti, zavodoljivosti i primamljivosti.

Christian Dior Midnight Poison
Christian Dior Midnight Poison (Foto: Internetska stranica proizvođača)

6. Sensi by Giorgio Armani

U ovom orijentalno- cvjetno mirisu istok se susreo sa zapadom. Zahvaljujući limeti i bagremu postignut je osjećaj svilenkaste udobnosti. Jasmin u srediti mirisu je da karakter, a ječam ga je učinio neobičnim i jedinstvenim.

Oni kojima je bio zaštitni znak voljeli su ga jer je istovremeno bio utješan i seksi. Znao je kako privući pažnju.

Sensi by Giorgio Armani
Sensi by Giorgio Armani (Foto: Internetska stranica proizvođača)

7. Gucci by Gucci Eau de perfum

Gornje note ovog parfema čine heliotrop i narančin cvijet, u sredini su kim, iris i timijan, dok bazu čine koža, tamjan, vanilija, sandalovina, mošus i esencija cedra-

Ova kombinacija koja je predstavljena 2002. mnogim je ženama također postala zaštitni znak. Bio je toliko spekatkularan i dostojan imena da je šteta što ga više nema, jedan je od komentara na povlačenje ovog parfema čije dragocjene kapljice mnoge žene čuvaju i danas za posebne prilike, one u kojima žele čuti rečenicu "a koji ti je to miris?".

Guccy by Gucci Eau de perfum
Guccy by Gucci Eau de perfum (Foto: Internetska stranica proizvođača)