1. Nespresso je pionir sistema kave u kapsulama
Sredinom 1980-ih Nespresso je izmijenio način na koji se kava konzumira diljem svijeta. Revolucionarnim izumom originalnog sistema dozirane kave za kućnu upotrebu, omogućio nam je da, baš poput profesionalnog bariste, kod kuće i s lakoćom pripremimo savršenu šalicu espresso kave. Jedinstveni Nespresso sistem objedinjuje tradicionalnu espresso tehnologiju, optimalnu ekstrakciju pod visokim pritiskom i originalni Nespresso izum – jedinstvene kapsule od kojih svaka sadrži točnu mjeru pržene, mljevene kave koja je sačinjena samo od najkvalitetnijih zrnaca s različitih krajeva svijeta, a uz to ima i odgovorno podrijetlo.
PR (Foto: PR)
2. Briga o podrijetlu kave nalazi se u srcu Nespresso poslovanja
Održivost je pažljivo utkana u srce Nespresso poslovanja. Sam brend, proizvodi i logika poslovanja počivaju na jednostavnoj premisi: onoj da svaka šalica Nespresso kave treba imati pozitivan utjecaj.
Sve počinje time da se osigura da kava koja dospije u Nespresso kapsule potječe iz 100 posto održivih izvora. Na tragu toga, 2003. godine u suradnji s The Rainforest Alliance pokrenut je program AAA Sustainable QualityTM koji se temelji na izravnoj suradnji s poljoprivrednicima na provedbi održive poljoprivredne prakse putem besplatne tehničke pomoći. Zahvaljujući programu, više od 110.000 poljoprivrednika u 15 zemalja posvećeno je poboljšanju kvalitete i produktivnosti svojih stabala kave uz zaštitu okoliša i očuvanje svojih zajednica od širih društvenih i gospodarskih izazova.
PR (Foto: PR)
3. Mantra reduce, reuse, recycle priču čini potpunom
Osim što je u svijetu proširio ideju kave u kapsulama, Nespresso se pobrinuo i za to da kapsule imaju nulti ekološki otisak. Nadahnut zero waste logikom, ovaj brend je u srce svog poslovanja stavio misiju održivog poslovanja, odnosno, poticanja na ponovno korištenje i recikliranje materijala kojima se koristimo u svom svakodnevnom self-care ritualu.
Da brinući o sebi ujedno brinemo i o prirodi Nespresso nam je omogućio izradom kapsula od aluminija. Takve kapsule svojim svojstvima omogućavaju nam da ih u potpunosti i beskonačno puta, iznova i iznova recikliramo. Osim toga, kavu koja je pohranjena u njima, kada je iskorištena, možemo prenamijeniti u talog za regeneraciju tla, a Nespresso sustav precizne potrošnje čini da za svaku šalicu koristimo točno određenu količinu kave i tople vode.
Kako bi ljubitelje kave potaknuo na recikliranje, Nespresso uz kupnju poklanja i vrećicu u koju možete odložiti iskorištene kapsule te ih, u sljedećem posjetu, vratiti u poslovnicu u Life recycling corner, nakon čega će biti recikliranje. Na taj način Nespresso pomaže osvijestiti činjenicu da svaka kapsula ima priliku ponovno postati nova kapsula ili nešto sasvim drugo.
PR (Foto: PR)
4. Raznovrsna paleta okusa udovoljava svakom ukusu
Bili ljubitelj Espresso ili Macchiato napitka, jačih ili slabijih kava, karamelnih ili voćnih okusa, Nespresso nudi velik broj aroma, od kojih svaka ima svoje posebne karakteristike. Kreirana od strane Nespresso stručnjaka za kavu, ponuda je oličenje besprijekornog odabira raznovrsnog podrijetla i aroma. Tako Nespresso asortiman trenutno čini više od 30 različitih okusa koji će vas svojim svojstvima odvesti u susjednu Italiju, Stockholm ili Tokyo.
U ponudi se tako mogu pronaći kave za one koji uživaju u snažnoj i intenzivnoj espresso šalici, ali i za one koji vole da u njihovim šalicama prevladavaju mliječni ili pak voćni okusi. A za one koji žele eksperimentirati, stvoreno je i kazalo koje će pomoći da okuse filtrirate prema vrsti, intenzitetu i aromatičnom profilu, a Nespresso će predložiti personalizirano iskustvo.
5. Neodoljivi Nespresso okusi dostupni su vam gdje god se nalazili
Još jedna stvar koja Nespresso čini tako neodoljivim njegova je dostupnost. Osim na šarmantno i ugodno uređene dvije zagrebačke lokacije u Arena Centru i na Ilici 19, Nespresso je dostupan i na web shopu, na kojem možete pronaći aparate, kapsule koje u sebi kriju različite okuse, ali i različite elegantne dodatke. Izbor je na vama, a što god da odabrali – sigurni smo da nećete pogriješiti.
PR (Foto: PR)