Sve ono što prosinac čini omiljenim mjesecom, u omraženom nam siječnju dolazi na naplatu.

Uživanje u blagdanskim delicijama i kupovini poklona za drage nam ljude preko noći se pretvorilo u višak kilograma i nepreglednu hrpu računa. Uživanje na suncu kao da je stoljećima udaljeno, a dani su kratki i hladni i uglavnom sumorno sivi. Argumenti su neumoljivi, čini se da je siječanj zaslužio svoj loš status.

No da lijek postoji uvjerili su se medijski partneri vodećeg hrvatskog turističkog sajma PLACE2GO, koji su u šarmantnom okruženju francuskog bistroa Alegria ispitali učinkovitost pristupa Joie de vivre u borbi sa siječanjskom depresijom. Unatoč izazovima francuskog izgovora, koncept je zapravo vrlo jednostavan: uživanje u dobrom društvu i razgovoru, jednako dobrom jelu i piću, uživanje u svemu što će nam izmamiti osmijeh na lice jači su od najdepresivnijeg tjedna u godini.

PLACE2GO sajam ove godine slavi 9. rođendan, pa se čini prikladnim u godinu ući s partnerima koji su bili vjerni suputnici na našem putovanju do pozicije vodećeg hrvatskog turističkog sajma.

Formula dugovječnosti Sajma je sustavno poboljšavanje sadržaja i noviteta za izlagače i posjetitelje. Drago mi je da vam mogu najaviti da ćemo u Hrvatskoj po prvi puta imati izlagače iz Latinske Amerike (Argentina, Kuba), a posjetitelji će uz popuste na putovanja i sudjelovanje u nagradnim igrama po prvi puta interaktivno sudjelovati u predavanjima putem mobilne aplikacije, istaknula je Damjana Domanovac, direktorica PLACE2GO sajma.

Prvi dan Sajma koji će se u Areni Zagreb održati od 13. do 15. ožujka 2020. godine rezerviran je za akreditirane poslovne posjetitelje za koje je pripremljen bogat i sadržajan program nekoliko punktova u Areni te okolnim prostorijama za maksimalnu mogućnost umrežavanja i novih poslova.

Uz medijske partnere za PLACE2GO sajam jednako su važni i izlagači, a jedan od najdugovječnijih svakako je ugledna zrakoplovna tvrtka Air France KLM.

Alida Bubanko-Ralić, direktorica prodaje Air France KLM-a za Hrvatsku izrazila je zadovoljstvo suradnjom s PLACE2GO sajmom te s okupljenima podijelila važnu vijest za hrvatske putnike.

Sa zadovoljstvom ističem da od 4. svibnja 2020 Air France uvodi drugi dnevni let na relaciji Pariz – Zagreb. Osim što ova linija čini jednodnevna putovanja do Pariza mogućima, također će poboljšati povezanost sa sjeverno-američkim destinacijama kao što su New York, Atlanta, Boston, Los Angeles, San Francisco, Seattle i Vancouver, rekla je Alida Bubanko Ralić, usput istaknuvši da će putnike na liniji Zagreb-Pariz do pariške zračne luke Charles de Gaulle prevoziti Airbus 319/320 zrakoplovi sa 137 odnosno 166 sjedala.

Air France KLM je za sudionike prvog u nizu PLACE2GO Joie de vivre druženja osigurao i putovanje za Pariz na koje će odletiti sretni dobitnik Srđan Brajković, glavni urednik portala Punkufer.hr.
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju