Ako vam treba dodatni motiv da nazovete prijateljice i dogovorite zajednički večernji izlazak tijekom kojeg ćete se dobro isplesati - sada ga imate. Stručnjaci su dokazali da je upravo ples u grupi fizička aktivnost koja sjajno djeluje na naše zdravlje

Nije tajna da je ples dobar za naše zdravlje, pomaže nam u mršavljenju i odlična je zamjena za dosadno vježbanje. Zabavnije je plesati u društvu nego sam i upravo će zato rezultati jednog istraživanja provedenog na sveučilištu Oxford razveseliti mnoge.

Stručnjaci su ustanovili kako upravo plesanje u grupi tj. društvu bolje utječe na naše zdravlje od standardnih kardio vježbi poput trčanja.

Naime, stručnjaci su ustanovili kako upravo plesanje u grupi tj. društvu bolje utječe na naše zdravlje od standardnih kardio vježbi poput trčanja.

Ova vrsta fizičke aktivnosti potiče lučenje velike količine endorfina koji, između ostalog, znatno poboljšavaju kardiovaskularno zdravlje, pomažu u topljenju kalorija i smanjuju stres.Sve su to faktori koji direktno utječu na uspješno mršavljenje.

Naravno, plesati možete i sami, pogotovo ako niste ljubitelj vježbanja. Stručnjaci preporučuju 20 minuta plesa dnevno 4 do 5 puta tjedno.

U ovu aktivnost morate uključiti cijelo tijelo za najbolji učinak, a najbolja stvar kod solo plesa u privatnosti svog doma jest ta da vas baš nitko ne vidi pa se u miru možete ‘izludirati’ i usput raditi na svom zdravlju.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju