Ova predimenzionirana clutch torba napravljena od iznimno meke kože rasprodana je u samo nekoliko minuta nakon što je lansirana online u veljači.
Upečatljive, pa i dramatične siluete te torbe oduševile su zaljubljenike u modu.
Zato je ovih dana nastupilo oduševljenje u modnom svijetu nakon što se torba prije dva dana ponovno našla u prodaji.
Zalihe su obnovljene, ali vrlo brzo ponovio se scenarij iz veljače. Torba je opet rasprodana.
Molim vas, nemojte mi zamjeriti u komentarima ako se opet brzo rasproda, poručio je na Instagramu uoči obnove zaliha kreativni direktor Coacha Stuart Vevers i dobro predvidio što će se dogoditi.
Nada za sve one koji su htjeli torbu, ali je nisu uspjeli uloviti ipak postoji. Na stranicama brenda mogu ostaviti svoju e-adresu na koju će dobiti obavijest kada se torba opet vrati na stanje.

Viralna torba dostupna u tri boje
Inače, viralna "Kisslock" torba je modernizirana i predimenzionirana verzija arhiveske Coach torbe koja je prvi put predstavljana 1969. godine.
Nastala je pod vodstvom prve glavne dizajnerice modne kuće, Bonnie Cashin, koja se u Coachu zadržala 12 godina tijekom kojih je definirala ostavštinu brenda u segmentu modnih dodataka, osobito kroz velike, neformalne torbe koje su se nazivale "Cashin Carrys".
Današnja reinterperetacija te torbe, koja je poharala društvene mreže, posebno TikTok gdje je postala viralna, dolazi u tri boje, crnoj, ružičastoj i smeđoj. Kako izgledaju sve tri verzije pogledajte u galeriji u nastavku.
Prostrana torba ima takozvano kisslock zatvaranje inspirirano vintage torbicama za kovanice. Riječ je o dvjema metalnim kuglicama koje se "poljube" kad se zatvore. Otuda naziv kiss-lock (engl. kiss = poljubac, lock = zatvarač).
Torba ima i unutarnji džep s patentnim zatvaračem za lakše organiziranje stvari te odvojivi remen za rame. Cijena je 695 funti, odnosno 806,27 eura.
Praktična torba djevojke iz Zagreba mnogim je ženama visoko na listi modnih želja


