GfK Hrvatska je proveo istraživanje u kojem je pitao hrvatske građane kako oni vide idealnu ženu u društvu, u smislu njenog poslovnog angažmana i angažmana oko obitelji i djece, ali i kako žene vide same sebe po istom pitanju.
Uspoređujući podatke od 1995. godine do danas, vidimo da se slika idealne žene promijenila najviše u pogledu žene u ulozi majke i domaćice.
Čak 48 posto žena i mlađih osoba do 34 godine, idealnom ženom smatra onu kojoj je karijera na prvom mjestu
>> Provjerite jeste li žena prosječne ljepote
Prije 18 godina znatno veći broj hrvatskih građana (njih čak 24 posto) idealnom ženom je smatrao onu čija je uloga isključivo briga o obitelji i djeci, dakle majku i domaćicu, za razliku od danas, kada takvom idealnu ženu smatra 14 posto hrvatskih građana.
Ukoliko usporedimo sliku idealne žene u očima muškaraca i žena, vidimo da žene pripadnice svog spola više vide kao karijeristice, dok je muškarcima idealan 'ljepši spol' još uvijek više usmjeren na brigu oko obitelji i djece.
>> Koliko često Hrvati peru zube?
Čak 48 posto žena i mlađih osoba do 34 godine, idealnom ženom smatra onu kojoj je karijera na prvom mjestu.
Zanimljivo je vidjeti i kako žene vide sebe. Na slici je prikazana usporedba rezultata kako žene vide idealnu ženu i kako vide same sebe.