Božićne reklame postale su prava mala remek djela i nezaobilazni dio blagdana. Ljudi ih željno iščekuju, dijele ih na društvenim mrežama, bude im emocije, nadahnjuju ih...

I dok velike kompanije u svoje reklame ulažu milijune eura, postoje ljudi poput Phila Beastalla čiji uradci postaju viralni bez ogromnih troškova i slavnih osoba.

Njegova reklama, naime, ima ljudsku poruku i pokazuje da, kada je u pitanju Božić, nije riječ o korporacijama i skupim poklonima nego o obitelji, te da je najbolji božićni dar onaj koji ima neko značenje.

Phila je izrada reklame koštala tek 50 funti (419 kuna), a snimljena je 2014. godine. Povod za nedavnu objavu bila je božićna reklama kompanije John Lewis u kojoj glavnu ulogu ima pjevač Elton John.

U Philovoj reklami mladi muškarac odbrojava dane do Božića kako bi mogao nastaviti tradiciju koju je pokrenuo tragičan događaj u njegovom životu - smrt njegove majke. Uradak završava porukom "Ljubav je dar koji traje zauvijek. Sretan Božić".

Reakcije ljudi u skladu su s tom porukom. Mnogi su reklamu iskoristili kao povod da kažu kako bit Božića nisu pokloni nego vrijeme provedeno s najmilijima.

Mnogi su par stotina kuna vrijedan uradak, s puno vrijednijom porukom, proglasili najboljom božićnom reklamom u 2018. godini. Mladi autor, oduševljen reakcijama, oglasio se na društvenim mrežama kako bi rekao da mu se čini kao da živi u snu.

Svima je zahvalio što dijele njegov mali film, a sad i vi izdvojite dvije minute vremena kako bi ga pogledali. Vjerujemo da vam neće biti žao.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju