Princeza Diana imala je velik utjecaj nad svijetom mode i ljepote. Brojni modni i kozmetički brendovi željeli su surađivati s njom, no jednu suradnju moramo posebno istaknuti.
Diana je bila velika obožavateljica brenda Lush i njihovih prirodnih proizvoda. Stoga ne čudi da je ovaj brend odlučio napraviti kremu za lice posebno za nju.
Mark Constantine, suosnivač Lusha, sastao se s princezom Dijanom kako bi saznao pojedinosti njezine rutine njege lice. Posebno ga je zanimala krema za lice koju je princeza koristila te je on htio kreirati sličan proizvod.Princeza Diana bila je velika obožavateljica proizvoda za njegu lica
Suradnja se pokazala itekako uspješnom jer je iz nje proizašla krema za lice "Gorgeous". Riječ je o dnevnoj kremi za sve tipove kože koja je bogata hladno prešanim organskim uljima – uljem noćurka, avokada, sjemenki grožđa i pšeničnih klica.
Također, sadrži svježe voćne sokove prepune hranjivih vitamina i enzima, te tonirajuće apsolutime narančinog cvijeta, pomlađujuću mirhu i ulje nerolija. Krema je bila napravljena isključivo za princezu Dianu, ali se kasnije počela prodavati u trgovinama.
Krema za lice "Gorgeous" najskuplji je pojedinačni proizvod Lusha, ali je i jedan od njihovih najprodavanijih i najhvaljenijih proizvoda.