Princeza Diana imala je velik utjecaj nad svijetom mode i ljepote. Brojni modni i kozmetički brendovi željeli su surađivati s njom, no jednu suradnju moramo posebno istaknuti.
Diana je bila velika obožavateljica brenda Lush i njihovih prirodnih proizvoda. Stoga ne čudi da je ovaj brend odlučio napraviti kremu za lice posebno za nju.
Mark Constantine, suosnivač Lusha, sastao se s princezom Dijanom kako bi saznao pojedinosti njezine rutine njege lice. Posebno ga je zanimala krema za lice koju je princeza koristila te je on htio kreirati sličan proizvod.![]()
Princeza Diana bila je velika obožavateljica proizvoda za njegu lica
Suradnja se pokazala itekako uspješnom jer je iz nje proizašla krema za lice "Gorgeous". Riječ je o dnevnoj kremi za sve tipove kože koja je bogata hladno prešanim organskim uljima – uljem noćurka, avokada, sjemenki grožđa i pšeničnih klica.
Također, sadrži svježe voćne sokove prepune hranjivih vitamina i enzima, te tonirajuće apsolutime narančinog cvijeta, pomlađujuću mirhu i ulje nerolija. Krema je bila napravljena isključivo za princezu Dianu, ali se kasnije počela prodavati u trgovinama.
Krema za lice "Gorgeous" najskuplji je pojedinačni proizvod Lusha, ali je i jedan od njihovih najprodavanijih i najhvaljenijih proizvoda.