Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Kultura & zabava

Pripremite maramice: Reklama u kojoj su se nakon 37 godina spojili E.T. i Elliot

29-11-2019 Piše Zadovoljna.hr
komentari

Božić je vrijeme koje mnogi koriste za ponovno povezivanje s voljenim osobama i širenje radosti.

Ponovno povezivanje s voljenima tema je i božićne reklame iza koje stoji Sky, a koja će se sigurno naći u ozbiljnoj konkurenciji za najbolju božićnu reklamu 2019. godine.

U trendu Andrej Plenković s obitelji u posjeti Papi Lavu XIV. Elegantno izdanje Pogledajte elegantnu kombinaciju Ane Maslać Plenković za posjet Papi Božićni kolačići Nema čega nema Za vas smo složile bogat popis recepata za božićne kolače, sitne i kremaste Ulična moda u centru Zagreba - 12 I visoke čizme Trudnica iz Zagreba vrhunski se sredila, nosi najpoželjniju zimsku haljinu, i to kratki model

Naime, u reklami ove medijske i telekomunikacijske kompanije ponovno se spojio jedan od najomiljenijih parova, E.T. i Elliot, likovi iz popularnog filma Stevena Spielberga iz 1982. godine.

Dirljiva reklama ima snažnu poruku Dirljiva božićna reklama zbog koje ćete svog psa danas još jače grliti

Slika nije dostupna Božićna reklama čovjeka koji je s budžetom od 400 kuna rasplakao milijune

Od njihova posljednjeg susreta prošla su gotovo četiri desetljeća, a danas Elliot ima svoju obitelj čiji članovi, nakon prvotnog vriska, zavole E.T.-ja u jednakoj mjeri kao i on.

Iako je tehnologija promijenila naš svijet od njihova posljednjeg susreta prije 37 godina, njihovo prijateljstvo ostalo je snažno i dirljiv je podsjetnik na važnost povezivanja za Božić.

Čast nam je što smo mogli vratiti ove likove, a nadamo se da će gledanje ove priče nadahnuti obitelji da provode više vremena zajedno ovaj Božić i pružiti im priliku da opet osjete čaroliju E.T.-ja, poručili su iz Skya. Dodali su i da im je bila čast vratiti E.T.-ja na Zemlju u ovoj novoj kratkoj priči.

Slika nije dostupna Božićna reklama koju se čekalo: Priča zbog koje ćete još više cijeniti prijateljstvo

Dirljivi ponovni susret i sve što se dogodilo iza njega pogledajte u nastavku. Reklama je u prvih 24 sata skupila više od 165 tisuća pregleda, a mnogi su u komentarima priznali da su im potekle suze.

Ovo je magično, samo je jedna od oduševljenih poruka.

Pročitaj još
Pročitaj još