Zaklada je, naime, odlučila emotivnom reklamom potaknuti ljude da ne kupuju ljubimce kao poklone za Božić bez da dobro razmisle jesu li uistinu spremni brinuti se za njih.
Reklama započinje veselim druženjem za blagdanskim stolom, a glavna zvijezda večeri je animirani pas napravljen od plutenih čepova. Dok u pozadini svira pjesma Sama Smitha "Have Yourself A Merry Little Christmas" obitelj se igra sa svojim psom koji veselo skakuće po stolu.
Prije odlaska u krevet psu tepaju kako je sladak, a kada svane jutro pas završi u kanti skupa sa smećem sa stola.
U sljedećem kadru vidimo stvarno napuštenog psa koji je ostavljen u kontejneru što je, nažalost, tužna sudbina mnogih kućnih ljubimaca.
Skupa s reklamom zaklada je objavila i podatak kako se u prosincu za 44 posto, odnosno za 27 posto poveća potraga na Internetu za štencima i psima. Iako reklama koju možete pogledati u nastavku ima sretan kraj, to nažalost nije sudbina koju dožive svi napušteni psi.
DOBRO RAZMISLITE
Izvršni direktor ove organizacije Owen Sharp rekao je kako su objavljene brojke dokaz da mnogi i dalje u žurbi kupuju psiće kao poklone za Božić, ali i dodao kako je štene stvarno lako odabrati jednim klikom miša, no da ono ne dolazi s računom za povrat.
Imati psa je predivno i naša poruka nije 'nemojte nabavljati psa'. Samo molimo ljude da prije nego nabave psa budu sigurni da su spremni za dugoročnu obavezu koja s njim dolazi, zaključio je.