Internet je dom tisuća i tisuća recenzija, preporuka, hvalopjeva, kritika... O svemu je moguće pronaći barem pokoju rečenicu pa tako i o proizvodima za njegu kože. Žene redovito dijele svoja iskustva, savjete i preporuke, a svako malo neki proizvod izdvoji se od ostalih kao dobitna kombinacija za kožu.

To se dogodilo i s proizvodom brenda Carbon Theory. Njihova "pločica za čišćenje" oduševila je tisuće žena, a njih već 3 i pol tisuće dalo joj je čistu peticu. Prosječna ocjena proizvoda također je velika - 4,8.

Ovu pločicu od ugljena i ulja čajevca žene vole jer, tvrde, uklanja tvrdoglave ožiljke ostale od akni, ali i sprječava da se akne u nastanku razbuktaju.

Zaljubljenice u skincare kažu da se radi i o najboljem, najdosljednijem i najučinkovitijem proizvodu protiv akni koji su ikad koristile, a koji pobjeđuje akne nastale od maski, ali i one hormonalne bez da utječe na vlažnost kože.

Oni koji su isprobali ovaj proizvod kažu da zacjeljuje i posvjetljuje ožiljke u rekordnom roku od samo nekoliko dana korištenja. Sve to zahvaljujući kombinaciji već spomenutog ugljena u prahu, ulja čajevca, glicerina i shea maslaca.

Jedna korisnica u recenziji je napisala da sada kada se bliži tridesetima, njezina koža izgleda kao da joj je 13.

Inače, proizvodima za njegu kože obično treba nekoliko tjedana da se vidi kako će djelovati, ali korisnice ove "čudesne pločice" kažu da s njom to nije slučaj.

Samo tjedan dana jednoj od njih bilo je dovoljno da joj ovaj proizvod, kaže, promijeni život.

Ožiljci od akni su se rasčistili, a masna koža okrenula je novi list i pozdravila novu eru mekoće, dodala je.

Prvi put u životu imam potpuno čistu kožu, još je jedan komentar.

Inače, proizvod se prodaje na stranici Beauty Bay po cijeni od 6,75 dolara (51,08 kn).

Koristi se tako da ga aktivirate toplom vodom, nanesete aktivnu pjenu na mokro lice izbjegavajući oči, te ga ostavite da prodre kroz kožu 30 sekudni prije temeljitog ispiranja. Koristi se dva puta dnevno.

Carbon Theory pločica za čišćenje lica
Carbon Theory pločica za čišćenje lica (Foto: Internetska stranica proizvođača)