Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Kultura & zabava

FOTO: Goli Carlos Moya u reklami za pivo

27-08-2010 Piše Zadovoljna
komentari

Španjolski tenisač Carlos Moya novo je zaštitno lice promotivne kampanje za Cruzcampo, najraširenije pivo na španjolskom tržištu. A za reklamu se poznati sportaš spremno skinuo potpuno gol

Novi proizvod pivovare koja je danas unutar Heinekenove korporacije jest Cruzcampo Light.

U trendu Andrej Plenković s obitelji u posjeti Papi Lavu XIV. Elegantno izdanje Pogledajte elegantnu kombinaciju Ane Maslać Plenković za posjet Papi Božićni kolačići Nema čega nema Za vas smo složile bogat popis recepata za božićne kolače, sitne i kremaste Danijela Martinović na koncertu Božić s Danijelom u Zagrebu 2025. - 3 Glamurozna i elegantna Haljina Danijele Martinović baš je kraljevska, perfektno joj stoji, a savršen je izbor za druženja u prosincu

Krasi ga smanjena gorčina i manji broj kalorija, kao i reducirani postotak alkohola (2.4 posto). Stoga su u kompaniji odlučili krenuti u promotivnu kampanju pod sloganom 'Cruzcampo Ligudht al desnudo', što bi u prijevodu značilo 'Ogoljeni Cruzcampo Light'.

Upečatljivome vizualnom identitetu pomogli su trideset iu četiri godine star Carlos Moya, nekad prvi tenisač ATP ljestvice, i atraktivni španjolski model Ariadne Artiles.

Marca piše da se španjolski tenisač, koji je nedavno postao otac, na početku snimanja držao dosta stidljivo.

Kako je vrijeme protjecalo polako se opustio i na kraju savršeno odradio svoju zadaću.

Pročitaj još
Pročitaj još