Španjolski tenisač Carlos Moya novo je zaštitno lice promotivne kampanje za Cruzcampo, najraširenije pivo na španjolskom tržištu. A za reklamu se poznati sportaš spremno skinuo potpuno gol

Novi proizvod pivovare koja je danas unutar Heinekenove korporacije jest Cruzcampo Light.

Krasi ga smanjena gorčina i manji broj kalorija, kao i reducirani postotak alkohola (2.4 posto). Stoga su u kompaniji odlučili krenuti u promotivnu kampanju pod sloganom 'Cruzcampo Ligudht al desnudo', što bi u prijevodu značilo 'Ogoljeni Cruzcampo Light'.

Upečatljivome vizualnom identitetu pomogli su trideset iu četiri godine star Carlos Moya, nekad prvi tenisač ATP ljestvice, i atraktivni španjolski model Ariadne Artiles.

Marca piše da se španjolski tenisač, koji je nedavno postao otac, na početku snimanja držao dosta stidljivo.

Kako je vrijeme protjecalo polako se opustio i na kraju savršeno odradio svoju zadaću.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju