Kada ste zadnji put nazvali starije članove svoje obitelji? Popričali s nepoznatom bakom ili djedom na stanici dok čekate autobus? Ili ponudili nemoćnoj susjedi da joj ponesete stvari iz trgovine?
Otkako se svijet suočio s pandemijom koronavirusa, mnoge je preplavio osjećaj izoliranosti i osamljenosti, a taj broj posebno je velik među osobama treće životne dobi.
Baš zato Grad Zagreb u suradnji sa Zakladom „Zajednički put“, Domom za djecu i odrasle žrtve nasilja u obitelji „Duga-Zagreb“ i udruge Mirna Zona pokreće kampanju #NEusamljenosti.
Glavni cilj kampanje #NEusamljenosti je suzbiti osjećaj usamljenosti i izolacije kod starijih građana Zagreba, ali i ohrabrivanje stanovnika glavnog grada Hrvatske na akcije kojima će se pomoći u ostvarenju tih zacrtanih zadataka.
Usamljenost nije problem samo starijih osoba. Ona se može pojaviti u bilo kojoj životnoj fazi zbog čega je važno nešto poduzeti. Upravo na male komunikacijske akcije želi potaknuti ova kampanja s ohrabrujućim porukama #NeMorateBitiSami i #MaliZnakoviPaznje.
Ohrabrujuće poruke naročito su važne u predblagdansko vrijeme. Obraćajući se istovremeno starijim osobama koje potiču na uspostavu kontakta s okolinom, ali i svima ostalima koje motiviraju na komunikaciju sa starijima u svojem okruženju, razvijeni su vizuali koji crtežima u vedrim tonovima i prizorima iz svakodnevnog života prenose jednostavnu, ali snažnu poruku: malim gestama možemo napraviti veliku razliku
Narednih će se tjedana vizuali s popratnim tekstovima koji potiču građane na radnje poput nazivanja obitelji, odlaska u dućan za susjeda te srdačnog ophođenja sa sugrađanima nalaziti na web stranicama i društvenim mrežama gradskih ustanova i organizacija civilnog društva.