Reklama u kojoj je brutalno pretučena glumica Keira Knightley, a koja je dio kampanje protiv nasilja nad ženama, bit će cenzurirana i prije samog emitiranja.
Tvrtka Clearcast, koja cenzurira reklame u ime Ofcoma, donijela je zaključak kako je reklama prenasilna, te je zatražila izbacivanje scena u kojima je glumica bačena na pod i izudarana.
Taj prizor cipelarenja izazvao je najveće osude tvrtke koja je zatražila i rezanje spornih scena. No, odluka o cenzuri nije izazvala oduševljenje, jer, kako tvrde različite udruge, vjerno prikazuje stvarnost.
Udruga 'Women's Aid' koja stoji iza cijele kampanje drži kako je originalni scenarij realan i vjerno prikazuje nasilje i događaje iz stvarnog života.
Direktorica skloništa 'Refuge' koje svakodnevno prima žrtve nasilja također je osudila odluku o cenzuri proglasivši je patetičnom.
- Jako je važno prikazati da je obiteljsko nasilje veliki problem i potrebno je educirati i senzibilizirati javnost o tom problemu. Mnoge žene koje su žrtve nasilja u potpunosti su izolirane od strane partnera i upravo je u tim situacijama televizijska kampanja od velike pomoći, zaključila je Sandra Horely.