Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Kultura & zabava

VIDEO: Reklama protiv nasilja proglašena 'prenasilnom'

27-04-2009 Piše B.G.
komentari

Reklama protiv obiteljskog nasilja u kojoj je protagonistica Keira Knightley bit će cenzurirana i prije emitiranja. Tvrtka Clearcast zaključila je kako je kampanja prenasilna, te kao takva nije primjerena emitiranju na televiziji

 

U trendu Ksenija Pajić u trapericama i bundi na špici 2025. - 3 Ležerna i dotjerana Ove traperice savršen su izbor za šetnju gradom, a Ksenija Pajić nosi ih uz kratku bundu Jadranka Sloković uvijek besprijekorna Gotovo 10 tisuća čitateljica odabralo najbolje odjevenu hrvatsku modnu ikonu 60 plus Franka Batelić uvijek privlači pažnju svojim modnim izborima A tako je šik Savršen kaput za zimu u kojem vam neće biti hladno, a ima ga i Franka Batelić

 

 

Reklama u kojoj je brutalno pretučena glumica Keira Knightley, a koja je dio kampanje protiv nasilja nad ženama, bit će cenzurirana i prije samog emitiranja.

Tvrtka Clearcast, koja cenzurira reklame u ime Ofcoma, donijela je zaključak kako je reklama prenasilna, te je zatražila izbacivanje scena u kojima je glumica bačena na pod i izudarana.

Taj prizor cipelarenja izazvao je najveće osude tvrtke koja je zatražila i rezanje spornih scena. No, odluka o cenzuri nije izazvala oduševljenje, jer, kako tvrde različite udruge, vjerno prikazuje stvarnost.

Udruga 'Women's Aid' koja stoji iza cijele kampanje drži kako je originalni scenarij realan i vjerno prikazuje nasilje i događaje iz stvarnog života.

Direktorica skloništa 'Refuge' koje svakodnevno prima žrtve nasilja također je osudila odluku o cenzuri proglasivši je patetičnom.

- Jako je važno prikazati da je obiteljsko nasilje veliki problem i potrebno je educirati i senzibilizirati javnost o tom problemu. Mnoge žene koje su žrtve nasilja u potpunosti su izolirane od strane partnera i upravo je u tim situacijama televizijska kampanja od velike pomoći, zaključila je Sandra Horely.

 

 

 

Pročitaj još
Pročitaj još