Kada ljudi dođu do zacrtanog cilja, mnogi zaborave na neuspjehe koji su mu prethodili.
S vremenom naučiš cijeniti te neuspjehe kao proces učenja. Štoviše, ne treba ih niti nazvati neuspjesima. To su prepreke do cilja, izazovi, otkrila je Ivana Galić Baksa, direktorica marketinga i komunikacija Nove TV i United Medije na sedmom panelu projekta „21 put prema uspjehu“ održanom u DoubleTree by Hilton hotelu u Zagrebu, s live-streamom na Entrio platformi.
U okviru tematske cjeline Žene u kreativnoj industriji i kulturi te pod imenom „Komunikacija kao ključ uspjeha – instant poruke vs. trajne vrijednosti“ Ivana Galić Baksa progovorila je o modernim izazovima poslovnih žena na ovom području zajedno s ostalim panelisticama Angelom Buljan Šiber i Majdom Žujo.
Jedan od njih je i način na koje su nove tehnologije utjecale na komunikaciju i trajne vrijednosti.
Neke vrijednosti su se promijenile, ali one ozbiljne trajne vrijednosti poput etičnosti, morala, poštenja, iskrenosti i autentičnosti one zauvijek ostaju iste. Bile su prije 100 godina i mislim da će biti za sto godina, istaknula je direktorica marketinga i komunikacija Nove TV.
S njom se složila i Majda Žujo, direktorica Identiteta i komuniciranja u najvećoj banci u Hrvatskoj.
U svijetu u kojem je sve postalo instant, mislim da su trajne vrijednosti još uvijek u modi. U svakoj komunikaciji – bilo to s našim kolegama, partnerima ili prijateljima – komunikacija bi trebala biti jednaka: dosljedna i transparenta.
Nove generacije vjeruju kako su društvene mreže idealne platforme za brže i lakše postizanje uspjeha. To može biti točno, ali valja biti i oprezan kada se plasiraju sadržaji na njih. Djeca, ali i odrasli mogu se stvoriti krivu sliku stvarnosti ako na društvenim mrežama gledaju samo stvari „zapakirane u celefon“.
Trud će se uvijek isplatiti i ako se poštuju trajne vrijednosti nikada nećete biti na krivom putu, svojevrsni je zaključak sedmog panela u sklopu projekta „21 put prema uspjehu“ o kojem više možete saznati u prilogu InMagazina.