Kao da su izašli iz neke tvornice iz mašte, a svojim genijalnim izgledom podsjećaju i na kolače – takvi su sapuni hrvatskog brenda Sapoon, koje izrađuje Marta Perinić, magistra bioprocesnog inženjerstva, bivša balerina, bubnjarka, voditeljica kontrole kvalitete u pivovari i mama poduzetnica.

Galerija Sapuni hrvatskog brenda Sapoon osvajaju svojim genijalnim dizajnom - 10 Sapuni hrvatskog brenda Sapoon osvajaju svojim genijalnim dizajnom - 5 Sapuni hrvatskog brenda Sapoon osvajaju svojim genijalnim dizajnom - 9 +7 Sapuni hrvatskog brenda Sapoon osvajaju svojim genijalnim dizajnom

Osim prirodnih sapuna maštovitog dizajna, u Martinoj radionici nastaju i soli za kupku, bath truffles (koji su nova razina kugli za kupanje) i aromatizirani sojin vosak za topljenje u aroma lampi.

Sapoon je nastao nakon dugogodišnje želje da pokrenem nešto svoje, izrazim se kreativno i ponudim kvalitetan proizvod zanimljivog izgleda. Ljubav prema proizvodima koje izrađujem nastala je još tijekom studentskih dana, kad sam više pažnje počela pridavati održivosti, hrani koju konzumiram i kozmetici koju koristim, govori Marta Perinić, vlasnica brenda Sapoon.

Sapuni su bili njezin prvi proizvod, a radi ih hladnim postupkom proizvodnje u kojem se miješaju ulja i maslaci s otopinom natrijeva hidroksida sve dok se ne postigne emulzija u koju se inkorporiraju dodaci - eterična i parfemska ulja, pigmenti, gline, mljevena kava, sušeno bilje... Takva smjesa, konzistencije nalik pudingu, lijeva se u kalupe i ostavlja u njima 18 do 24 sata. U tom vremenu sapun se stvrdnuo, može se izvaditi iz kalupa, narezati i staviti na odležavanje.

Sapuni hrvatskog brenda Sapoon osvajaju svojim genijalnim dizajnom - 3 Svi sapuni brenda Sapoon rađeni su od isključivo biljnih ulja i maslaca (Foto: Sapoon)

Od kupaca često čujem da su im sapuni toliko primamljivi mirisom i izgledom da im je žao koristiti ih, ali ja im uvijek kažem da ugode sebi i stvore poseban doživljaj prilikom obavljanja svojih malih rituala. Zadovoljni kupci velik su vjetar u leđa, motivacija i potvrda da ono što radim zaista vrijedi, ističe Marta. Sapuni koji se najviše prodaju su Citrus calendula s maceratom nevena, kaolin glinom i eteričnim uljem Litsea cubebe, zatim Lullaby, najnježniji sapun s osam vrsta biljnih ulja i maslaca, bez mirisa, Pretty in Pink s karite maslacem, roza glinom i očaravajućim cvjetnim mirisom, Caramel coffee, kojeg dodatak mljevene kave čini idealnim za eksfolijaciju i Orion, najprimamljiviji orijentalni miris na svijetu.

Sapuni su pogodni i za pranje tijela, dapače! Ručno rađen sapun je zero-waste proizvod i koristeći ga umjesto gela za tuširanje, možete doprinijeti smanjenju plastičnog otpada. Sapuni su formulirani na način da izvrše svoj glavni 'zadatak', a to je efikasno čišćenje, ali istovremeno ostavljaju kožu mekanom i nahranjenom zbog viška kvalitetnih ulja i maslaca koji imaju njegujuća i hidratantna svojstva. Za piling tijela idealni su sapuni s dodatkom kave, zobenih pahuljica, aktivnog ugljena ili mljevenog maka, opisuje Marta.

Sapuni hrvatskog brenda Sapoon osvajaju svojim genijalnim dizajnom - 9 Ručno rađen sapun je zero-waste proizvod i koristeći ga umjesto gela za tuširanje možete doprinijeti smanjenju plastičnog otpada (Foto: Sapoon)

Svi sapuni brenda Sapoon rađeni su od isključivo biljnih ulja i maslaca. U njih se stavljaju i razni dodaci kao što su kava, glina, sušeno bilje i cvijeće, kakao, craft pivo, kokosovo mlijeko... Visokokvalitetna parfemska ulja koja Marta koristi dizajnirana su posebno za izradu sapuna hladnim postupkom, ne sadrže ftalate te su dozirana u skladu s preporukama IFRA-e. Sapuni sadrže i glicerin, sastojak koji je zapravo nusprodukt reakcije saponifikacije, a odličan je za hidrataciju kože.

Krajem proljeća u prodaju izlazi ljetna kolekcija sapuna, koja će biti vrlo slična prošlogodišnjoj jer se, ističe Marta, kupcima svidjela - inspirirana koktelima, voćem i morem.

"Vrag odnija prišu": Splićanka Ivana pravi šalice iz kojih svi žele piti kavu La pjat šalice popravljaju raspoloženje Šalice su najpopularniji proizvod La pjat keramika +11 La pjat keramika - 2

Planova za budućnost je mnogo i neki su novi proizvodi već u fazi izrade, ali puno je faktora i prepreka na putu od ideje do realizacije, zbog čega noviteti zasad ostaju tajna. Ono što vam mogu otkriti je to da definitivno idem u još održivijem smjeru, uvijek ću zadržati kvalitetu i raditi formulacije sa sastojcima koje koža voli, otkrila nam je vlasnica brenda Sapoon, koji upravo danas, 3. ožujka, slavi drugi rođendan, a Marta Perinić svoj 31. rođendan. Tim povodom za svoju zajednicu organizira darivanje na Instagramu i svi koji su se prijavili na newsletter dobit će kod za 20 posto popusta na cjelokupan asortiman brenda Sapoon putem webshopa.

Sapuni hrvatskog brenda Sapoon osvajaju svojim genijalnim dizajnom - 4 Sapuni hrvatskog brenda Sapoon osvajaju svojim genijalnim dizajnom (Foto: Sapoon)

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju