Ne čudi stoga što su je prigrlile i brojne dame iz javnog života. Tu je nijansu za svoj vjenčani dan odabrala Amal Clooney, koja je velika ljubiteljica Pillow Talka, kao i Poppy Delevingne. Na crvenom tepihu rado je nose i Alexa Chung, Penelope Cruz, Emma Roberts i Amy Adams.
Penelope Cruz (Foto: Profimedia)
Charlotte Tilbury 2013. godine na tržište je prvo izbacila olovku za usne u ovoj nijansi, a nakon toga i ruž, kao i sjenilo za oči, rumenilo i druge popularne komade dekorativne kozmetike.
Charlotte Tilbury Pillow Talk Orginal, 36 eura (Foto: Internetska stranica proizvođača)
Sve je započelo snom. Htjela sam stvoriti savršenu nijansu nudea i ružičaste koju sam inače samostalno ručno miješala. Htjela sam stvoriti boju koja će pristajati svima, priznala je beauty-dizajnerica u jednom od intervjua.
Valja znati da je efekt većih usana izraženiji ako se prije nanošenja ruža usne obrube olovkom Pillow Talk.
Olovka za usne Charlotte Tilbury Pillow Talk, 26 eura (Foto: Internetska stranica proizvođača)
Da su u pitanju uistinu popularni proizvodi, svjedoči i činjenica kako se u svijetu svakih deset sekundi proda jedan proizvod Pillow Talk. Svake dvije minute proda se jedan ruž.
Ruž se može kupiti preko interneta po cijeni od 36 eura, a cijena olovke je 26 eura. Postoji i set Pillow Talk koji sadrži ruž i olovku, a cijena mu je 55 eura.
Kultni klasici: Deset crvenih ruževa kojima se žene uvijek vraćaju +8