U karakterizaciji njezina lika veliku važnost imala je i kostimografija. Ginger je bila glamurozna, zavodljiva, šarmantna i nimalo suptilna, a sve su to kroz odabir odjevnih kombinacija uspjeli prikazati kostimografi John A. Dunn i Rita Ryack.
Rita mi je veoma pomogla, ona je uistinu genijalka. Malo ljudi ima tako intenzivno razumijevanje za cjelinu, osjećaj za to slaže li se odjeća s vremenskim periodom i pristaje li uz emociju scene. Rijetko tko modu vidi kao cjelinu, a ne samo kao vješalicu s odjećom. Kada dođeš na set i kostimi su dobri, oni ne definiraju samo tvoj lik nego način na koji se tvoj lik igra s drugima i kamo pripada. Odjednom sve ima smisla, kazala je Sharon 2020. u intervjuu za Vogue povodom 25. godišnjice premijere filma.
Među brojnim efektnim kombinacijama koje je nosila u filmu posebno se ističe haljina Boba Mackieja.
Ime ovog dizajnera zauvijek će se vezati uz Cher, ali i uz trend "golih" haljina. Naime, upravo je on nacrtao skicu po kojoj je Jean Louis napravio haljinu u kojoj je Marilyn Monroe pjevala "Sretan rođendan" Johnu F. Kennedyju. To se smatra jednom od prvih golih haljina, a Mackie je kasnije dizajnirao čitav niz kultnih modela, koji se i danas pamte.
U tu kategoriju spada i zlatna haljina u kojoj Sharon Stone ušeće u kasino i svima zaustavi dah.
Najviše pažnje dobio sam zbog kreacija koje sam tijekom godina dizajnirao za Cher, ali haljina koju je nosila Sharon Stone u filmu 'Casino' uvijek će imati posebno mjesto u mom srcu. Kostimografi koji su radili na filmu trebali su nešto zanimljivo za njezinu scenu s Robertom De Nirom. Kad su mi objasnili da je njezin lik, Ginger, glamurozna djevojka udana za gangstera iz Vegasa, odmah sam znao koja će kreacija dobro funkcionirati.
U to vrijeme radio sam na kolekciji inspiriranoj Kalifornijom i s obzirom na to da smo poznati po vinu, stvorio sam haljinu u potpunosti napravljenu od prozirnog tila sa spektakularnim zlatnim aplikacijama u obliku grožđa postavljenim na strateškim mjestima. Odmah sam je spakirao i poslao Sharon na set. Ne samo da joj se svidjela nego joj je savršeno pristajala iz prve. Haljina je napravljena od samo jednog sloja tkanine i ispod nje je morala biti potpuno gola. Nisam ni shvaćao koliko joj dobro pristaje i da će postati kultna sve dok nisam pogledao film, ispričao je Mackie za magazin InStyle.
Sharon je priznala kako je haljina doslovno bila teška, a probleme su joj stvarale i blještave aplikacije kojima se Mackie posebno ponosio.
One vintage šljokice napravljene od pravog metala pa su se urezivale u tijelo. Stvarno je bila očajno teška za nositi, ali također i jako uzbudljiva. Naš snimatelj Bob Richardson radio je predivne duge kadrove u kojima si, na primjer, morao zapaliti cigaretu točno u trenutku kada netko prođe pored tebe, sve je bilo toliko precizno i u sebi imalo sto različitih elemenata. U trenutku snimanja tako dobrih scena definitivno se nećeš žaliti na svoju vražju haljinu, kazala je Sharon.
Mackie je sačuvao originalnu skicu haljine u svojim arhivima, ali haljina je prodana na dražbi aukcijske kuće Christie's i danas ima novog, anonimnog vlasnika. Kazao je i kako se nada da je ta osoba njegovana i dotjerana. Da biste nosili takvu haljinu, ne možete biti uvenula ljubičica ili smežurano grožđe, zaključio je u šali dizajner.
Na pitanje je li odjeća koju je nosila u filmu imala utjecaj na njezin osobni stil, Sharon kaže kako je Ginger i njezinu modu odmah ostavila iza sebe: Jedina stvar koju sam uzela je jakna modne kuće Pucci u kojoj Ginger umire. Nakon završetka snimanja otišla sam sa svojim tadašnjim dečkom Bobom Wagnerom na set njegova novog filma. Sa sobom sam ponijela samo pidžame i kapute jer sam bila toliko umorna. Živjela sam u pidžamama, odlazila u restorane i knjižare u pidžamama. Nakon Casina samo sam spavala tri mjeseca.
Sharon više nikad nije nosila sličnu haljinu, ali zato dandanas na crvenim tepisima diljem svijeta možemo vidjeti (ne)uspješne kopije tog legendarnog looka, koji je ušao u povijest filmske mode.