U koliko sati je zlatni sat? S kojim filterom ću djelovati sretno i ispunjeno dok se po stoti put namještam za spontani selfie? Koji kut slikanja najbolje otkriva ili pokriva vrijeme (ne)provedeno u teretani? S koje visine je potrebno uslikati tanjur kako bi #foodporn bio opravdan? Kako nadmudriti algoritam i što većem broju upravo svoj život predstaviti kao vrijedan praćenja? Virtualni svijet u kojem živimo stavlja u prvi plan neka nova pitanja, a svoje odgovore na njih nudi nam Studena svojom #disfluencer kampanjom koja je nastala u suradnji sa agencijom Imago Bold. Riječ je o nadogradnji PrirodnoJa kampanje koja u prvi plan stavlja činjenicu da su ljudi kao i voda, najbolji kad su prirodno svoji.
Nikša Farac, brend menadžer Studene, sljedećim je riječima predstavio #disfluencer kampanju:“:#disfluencer kampanja kao nastavak PrirodnoJa kampanje šalje važnu poruku: prati samo sebe, nitko nije bolji ti. Unatoč brojnim dobrim stranama, društvene mreže često nude privid savršenstva koje je teško ostvariti i to mnoge ljude čini nezadovoljnima samima sobom i vlastitim životima. Kako prirodna izvorska voda Studena u bocu stiže upravo onakva kakva je na izvoru, osjećamo dužnost da i dalje ističemo važnost očuvanja vlastite autentičnosti, vlastitog prirodnog ja.“
U sklopu #disfluencer kampanje Studena 0,5 l u PET ambalaži osvanut će u posebnom limitiranom izdanju sa šest ključnih poruka na etiketama: Pratim samo sebe, Živim bez filtera, Ja najbolje popunim svoje traperice, Vježbam za sebe, ne za lajkove, Ne stignem fotkati dok jedem te Želim usne poput svojih! U tijeku je i natječaj za Studena majice s porukom BEZ instaGRAMA SRAMA. Majice su kreirane u suradnji s popularnom Malom radnjom dizajna, a možete ih osvojiti na Studena PrirodnoJa digitalnim kanalima.