Kupci koji jedu zdrave zalogaje prije nego što se upute u trgovinu mješovitom robom, odabiru zdravije opcije kada se nađu između polica supermarketa. Ovo je zaključak studije provedene pod vodstvom dr. Anera Tala iz Food and Brand Laba u časopisu "Psihology & Marketing".
Ispitanici su bili podijeljeni u tri grupe: jedni su prije odlaska u trgovinu pojeli krišku jabuke, drugi keks, a treći su išli praznoga želuca. Istraživači su otkrili da su konzumenti jabuke kupili 28 posto više povrća i voća od konzumenata keksa, te 25 posto više od onih koji nisu pojeli ništa.Želite li se zaštititi od gomilanja nezdravih proizvoda u svojem domu, prije odlaska u trgovinu pojedite neki komad voća ili povrća
Do sličnih rezultata došli su i istraživači iz jedne druge studije koji su kupcima prije odlaska u trgovinu dali čašu čokoladnog mlijeka. Jednoj skupini su rekli da je u pitanju cjelovito i zdravo mlijeko, a drugoj da je riječ o dekadentnom napitku.
Oni koji su mislili da su pili nešto zdravo, odabirali su i zdravije namirnice u trgovini.
Štogod vas usmjeruje prema zdravijem razmišljanju bez obzira je li riječ o zdravoj hrani ili nečemu drugome, može utjecati i na vaše odluke prilikom kupovine, zaključio je dr. Tal.
Upravo zato, želite li se zaštititi od gomilanja nezdravih proizvoda u svojem domu, prije odlaska u trgovinu pojedite neki komad voća ili povrća, savjetuju stručnjaci.