U moru maskara koje se nalaze na tržištu, odlučili smo isprobati jednu koja će postići onaj glamurozni look kao s reklame. Riječ je o L'Oreal Volume Million Lashes, koja je karakteristična po tome što trepavice razdvaja i prekrasno ih definira kako bismo dobili dojam gustoće, čak i kad je riječ o trepavicama koje su rjeđe.
Gumena četkica ima mnoštvo malih dlačica, zbog čega odlično odvaja trepavice i čini ih vizualno gušćima. ''Milijunizirajuća'' glava je fleksibilna te se sastoji od dužih i kraćih dlačica koje uspijevaju doprijeti i do najmanjih trepavica.
L'Oreal Volume Million Lashes obogaćena kolagenom za željeni volumen bez lijepljenja, a zbog svojeg jedinstvenog dizajna četkica vizualno izdužuje svaku trepavicu, postepeno gradeći volumen od jedne do druge strane oka.
Isprobali smo Volume Million Lashes maskaru (Foto: Nova Studio)
Upravo zbog tog razloga moje su trepavice idealan kandidat za ovu maskaru jer iako su prilično duge, nisu toliko guste i vrlo su ravne. Razlika je vidljiva nakon prvog nanošenja, već nakon prvog sloja trepavice djeluju punije i, što je najbitnije, nisu slijepljene jedna uz drugu. Vjerujem da će svi pobornici prirodnijeg looka obožavati ovu maskaru baš zbog toga.
Oni koji pak preferiraju dramatičniji izgled te vole svoje oči istaknuti jačim make-upom, poput naglašenijeg tuša za oči, mogu se odlučiti na još pokoji sloj koji će osim gustoće trepavicama dati intenzivnu crnu boju kako bi postigli pravi zavodljivi, mačkasti look kojem nitko neće moći odoljeti.
Treba istaknuti da se maskara brzo suši, stoga svi koji vole nanijeti više od jednog sloja trebaju reagirati nešto brže nego kod ostalih, ''mokrijih'' maskara. Osobno mi je draže da je tako nego obrnuto jer se ne trebam brinuti o tome hoće li mi se maskara razmrljati po očima ili ostatku lica. Kako sam je nanijela na početku dana te je nisam skidala do večeri, iznenadilo me to što je maskara ostala postojana te se nije trusila, što mi se često znalo događati s drogerijskim maskarama.
Volume Million Lashes maskara (Foto: Nova Studio)
Mogu reći kako ova kraljica među high street brendovima, osim svojim efektom, oduševljava i cijenom koja ne prelazi 50 kuna, a za Dan žena dobila je i novo ruho. Atraktivno i luksuzno zlatno pakiranje dobilo je lagani redizajn u obliku milijun sitnih točkica nalik kapljicama koje će svojim neodoljivim pakiranjem lako privući poglede i namamiti čak i one koje nisu u potrazi za novom najdražom maskarom.