Projekt Nove TV Zadovoljna akademija, koji potiče cjeloživotno učenje i osnaživanje žena, ovih je dana dobio treće veliko ovogodišnje priznanje – ušao je u finale prestižne nagrade '"Digiday Marketing and Advertising Europe".

U kategoriji "Best Experiential Marketing Campaign", za titulu najbolje kampanje borit će se s globalnim konkurentima kao što su Sony Pictures, Ballantine's te Braintree.

Priznanje je ovo koje je stiglo nakon što je projekt u travnju ušao u finale nagrada "Digiday Media Awards Europe" u kategoriji "Best Live Event" te "The Drum Marketing Awards" u kategoriji Brand Development or Extension of the Year, te nakon što je u lipnju predstavljena njegova druga sezona. Prijave za sudjelovanje u drugoj generaciji Zadovoljna akademije započet će u kolovozu, a ove će godine mogućnost stručnog usavršavanja ili prekvalifikacije moći iskoristiti više polaznica nego lani.

Zadovoljna akademija pokrenuta je 2017. godine kao nastojanje jednog od vodećih domaćih lifestyle portala, zadovoljna.hr, da žene osnaži u doslovnom smislu, nudeći konkretna rješenja. Projekt je uključivao 15 edukacija za 15 žena koje su mogle birati između 21 ponuđenog edukativnog programa.

Uspješnom provedbom prve generacije Zadovoljna akademije, zadovoljna.hr postao je prvi i jedini portal u kategoriji koji donosi opipljivo rješenje za poboljšanje položaja žena na tržištu rada u RH.

Saznajte više o projektu Zadovoljna akademija.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju