Razdoblje blagdana osim druženja s obitelji i prijateljima svake godine iznova obilježi bogata trpeza prepuna ukusne, masne hrane i slatkih zalogajčića. No nismo se niti okrenuli, a na vrata je zakucala već sredina siječnja, a kazaljka na vagi pokazuje pokoji kilogram viška koji nikako nismo željeli

U takvim situacijama mnogi se odlučuju napraviti brz i drastičan rez te posežu za rigoroznim dijetama, no stručnjaci upozoravaju kako je to najgore što možete učiniti sebi i svom tijelu.

Riječ je o stresnim situacijama u kojima nakon bogate i fine hrane ispred sebe stavljamo siromašnu prehranu koja je kako za nas tako i za naše tijelo veliki šok.

Svakim naglim smanjenjem unosa hrane nepovoljno utječemo i na naš prirodni imunitet

Važno je znati i kako svakim naglim smanjenjem unosa hrane nepovoljno utječemo i na naš prirodni imunitet. tijelo postaje slabije, ne pružamo mu dovoljno energije itime smo podložniji virozama i bakterijskim oboljenjima.

Želite li zadržati snažan organizam tijekom zimskih mjeseci stručnjaci preporučuju izbalansirane obroke.

- Oko 50 posto dnevnih potreba organizam trebali bi biti ugljikohidrati, odnosno žitarice i proizvodi d žita

- 20 do 25 posto ukupnih energetskih potreba trebali bi zadovoljiti proteini, odnosno meso, riba te mlijeko i mliječni proizvodi

- manje od 30 posto energije trebalo bi potjecati iz masti

U borbi s nakupljenim kilogramima nikako ne smijete izostaviti tjelesnu aktivnost jer ona najviše utječe na održavanje i smanjivanje tjelesne mase, odnosno na gubitak kilograma. zato, želite li u 2014. ući zadovoljni i zdravi potražite oblik tjelovježbe po vašoj mjeri i krenite u borbu protiv tromosti i kilograma.

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju