Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Moda & ljepota

Domaći brend DeLight ponovno diktira modne trendove novom proljetnom kolekcijom

20-04-2022 Piše Zadovoljna.hr
komentari

Odijela i haljine u vibrantnim bojama, omiljeni su klasici u ormaru svake zaljubljenice u vječne komade koji nikada ne izlaze iz mode.

Dolazak proljeća označio je i početak nove modne sezone koja gradske ulice boja u najljepše boje. U moru vječnih klasika bez kojih ne možemo zamisliti niti jednu posebnu prigodu, kao ni poslovne sastanke, posebno se ističe dobro poznati domaći brend DeLight.

U trendu Ana Maslać Plenković poput princeze Ana Maslać Plenković izgleda spektakularno – evo zašto je njezin pariški stajling pun pogodak Vjenčići s malinama Odličan recept! Nikad dosta ideja za božićne kolače! Pogledajte ove vjenčiće, jednostavno ih je pripremiti Ulična moda crnka u sakou predimenzionirane siluete Zagreb 2025. - 2 Dašak visoke mode Crnka sa zagrebačke špice nosi fantastične čizme, ali teško je skrenuti pogled s njezinih ramena

Srca pripadnica ljepšeg spola osvojio je odavno i to upravo zbog kvalitete i samog osjećaja koji pruža prilikom nošenja. Pomno odabrani materijali, pretvoreni u statement komade, san su svake modne entuzijastice, a DeLight iz sezone u sezonu oduševljava svojom ponudom.

Atraktivna kolekcija u bojama sezone  

Kako bi na svakom koraku izgledale dotjerano i elegantno, dizajner, stilist i vlasnik brenda DeLight - Ivan Friščić, predstavio je novu proljetnu kolekciju, bogatu komadima uz koje će se svaka žena osjećati moćno.

Kampanja za novu kolekciju snimljena je u bajkovitoj Opatiji, točnije u Amadria park hotelu Royal, koji je poslužio kao idealna kulisa najljepšeg modnog proljeća. Budući da su stoljećima u ovaj predivan kvarnerski grad bježali najbogatiji pripadnici aristokratskih obitelji, zbog svojih ljepota i kutaka, činio se kao odlična lokacija za oživjeti novu modnu priču.

Atraktivna kolekcija sačinjena je od odijela u bojama sezone – trava zelenoj, fuksiji, žutoj, crvenoj i pastelno ružičastoj, koje itekako mame poglede, neovisno o tome hoće li poslužiti kao saveznici u poslovnim kombinacijama ili specijalnim prigodama uz klasične salonke ili sandale.

Kvalitetni materijali koji se nose s posebnom pažnjom 

Kvaliteta izrade vidi se u svakom komadu, točnije u ručnom bodu koji je neizostavni dokaz kvalitete i izrade na svakom odijelu. Napravljena od finih materijala kao što su svila, pamuk, elastin, hladna vuna i viskoza, razmazila su brojne klijentice koje ih nose s posebnom pažnjom, već godinama.

Tu su i neizostavne kraljice ženstvenosti – haljine, napravljene od viskoze, koje dolaze u atraktivnim šarenim midi i dugim izdanjima, ali i u popularnom polka dot uzorku. Lepršavost, savršeno naglašen struk, divni materijali, uzorci i boje, svakako će plijeniti pažnju.

Zaštitno lice nove kampanje je poznata zagrebačka stomatologinja Marijana Bićanić, koja se savršeno snašla u svojoj ulozi, dok je za make-up bila zadužena Sanja Agić, a za frizuru Danijela Pušeljić iz frizerskog salona Kosa i Partneri.

Delight kampanja je avantura u nepoznato 

Fotografije potpisuje Matea Smolčić Senčar, a za video je zaslužan Marko Horvat.

Uloga zaštitnog lica proljetne DeLight kampanje za mene je prije svega bila velika avantura u nepoznato. Ivan me vidio u ovoj ulozi na neki svoj način, i kada se spojilo njegovo iskustvo, oko za detalje i moja ljubav prema DeLight odjevnim komadima koje već nekoliko godina rado nosim, nastao je divan projekt na zadovoljstvo cijelog tima, izjavila je Marijana Bićanić

Kada prijateljstvo i posao budu prožeti u jednoj kampanji, tada rezultat bude savršen. Izuzetno sam ponosan na ovu kolekciju u kojoj smo proželi iskustvo, znanje i tradiciju, dodaje Ivan Friščić.

Adresa Vlaška 6 u Zagrebu, mjesto je na kojem ne postoje predrasude, samo idealna rješenja za sve one koji u svojim ormarima žele imati komade nosive u svim prilikama, uvijek izgledajući neodoljivo elegantno.

Pročitaj još
Pročitaj još