Dan na Papuku počeo je uz sunce, dječje osmijehe i mališane gladne znanja. Stotinjak dječaka i djevojčica u dobi od 6 do 12 godina odlučili su se prijaviti na sudjelovanje u školi u prirodi Mali heroji. Riječ je o edukativnim radionicama snalaženja u prirodi i gorskog spašavanja.
Polaznici škole u prirodi Mali heroji imali su priliku sudjelovati u ove četiri radionice: Osnove gorskog spašavanja, Kako se ne izgubiti i što napraviti ako se to dogodi?, Rad s nosilima i tirolska prečnica (žičara) te Mala škola prve pomoći.
"Djeca će naučiti sve akcije koje mi provodimo izvan naseljenih mjesta. Mi idemo tamo gdje druge urgentne službe ne mogu. Ja uvijek kažem da od malih nogu treba djecu odgajati da poštuju prirodu, da je čuvaju. Edukacije novih naraštaja će i nama olakšati i zapravo edukacijom radimo i na preventivi", rekao je Mladen Mužinić, instruktor HGSS-a.
Hrvatska gorska služba spašavanja jedina je hrvatska organizacija čiji pripadnici za svoj rad ne primaju financijsku naknadu. Oni uživaju u pomaganju drugima, odriču se svojeg privatnog vremena kako bi bili na raspolaganju onima u potrebi i te kvalitete u njima su prepoznali i oni najiskreniji – djeca.
"Većina nas živi HGSS. I danas je vikend i svima je nama to slobodno vrijeme. I mi smo volonteri, nismo plaćeni. Mi to zaista radimo jer to volimo i ovo je preventiva jer mi ćemo te male ljude naučiti kako se kretati u prirodi, kako biti odgovoran, kako čuvati prirodu, pa smatram da je ovo ulaganje u budućnost. Ako te stvari radiš iz duše i srca s ispravnim motivima, to je sve što ti treba, dalje će doći i volja i naći će se slobodnog vremena, a najbitnije je da to zaista živiš", rekla je Marija Polimac iz HGSS-a Koprivnica.
Radionice će se uskoro održati i na Sljemenu (29. svibnja), Platku (17. rujna) i Paklenici (15. listopada). Potrebno se prijaviti na radionice, a bit će pozvano do 150 djece prema redoslijedu prijava, pa će tako najbrži imati priliku družiti se s HGSS-om uz osiguran ručak, vrijedan poklon i diplomu kojom dokazuju da su završili HGSS-ovu edukaciju za male heroje.
Glavni vjetar u leđa ovom projektu je Lidl, koji sada kroz ovaj projekt nastavlja partnerstvo Lidlova brenda Okusi zavičaja i HGSS-a.
"Mislim da djeca potpuno uživaju. Rotiraju se na radionicama i uče kako spasiti ljude. Mislim da je to predivno ulaganje u naše mlade. Svima u Lidlu je HGSS uzor i mislim da će djeci biti do kraja života, a možda netko bude i mali HGGS-ovac. Tome se nadamo", rekla je Marina Dijaković, voditeljica korporativnih komunikacija iz Lidla.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom Lidl po najvišim profesionalnim standardima.