Nedavno istraživanje provedeno u Kliničkom bolničkom centru Sestre milosrdnice pokazalo je kako je 76,1 posto žena nezadovoljno vlastitim tijelom u prvoj godini nakon poroda.
Zabrinute ovom brojkom, tri psihologinje koje čine autorski tim PSIDACTA u suradnji s portalom Supermame pokrenule su kampanju #jermenosiš s ciljem međusobnog ohrabrivanja u prepoznavanju sposobnosti vlastitog tijela i svih njegovih karakteristika, ne samo onih estetskih.
Želja psihologinja okupljenih u PSIDACTI je svojim znanjem iz prakse majkama i očevima olakšati često izazovan put roditeljstva, a djeci omogućiti što suosjećajnije, toplije i podržavajuće djetinjstvo. Stoga se u sklopu kampanje #jermenosiš od proteklog tjedna na Instagram profilima PSIDACTA i Supermame dijele objave koje progovaraju o važnim temama vezanim uz percepciju ženskog tijela.
Sa sviješću da je skoro svaka žena, bila ona majka ili ne, u jednom periodu svoga života imala kompleksan odnos s estetskim karakteristikama vlastitog tijela, psihologinje su ovom kampanjom nastojale stvoriti novi kontekst za dijalog i potaknuti žene na razmišljanje o tome na što sve mogu biti ponosne vezano za svoje tijelo, što je ono izdržalo i kroz što ih je sve nosilo. Time su željele poručiti da je uloga tijela mnogo značajnija od isključivo fizičkih karakteristika kojim se ono kod žena najčešće opisuje.
Smatramo da je naše tijelo mnogo zaslužnije od onoga što mu svakodnevno pripisujemo i da je vrijeme da maknemo fokus s ljepote. Prepoznajmo što nam tijelo sve pruža. Od prvih koraka, prve menstruacije, trudnoće, poroda, dojenja, od stresnih dana, prekida i bolesti, ali i užitka i radosti, naše tijelo nas nosi. Stoga smo osmislile ime kampanje #jermenosiš, kao svojevrsni znak zahvalnosti zbog svega što nam ono omogućuje, izjavile su psihologinje Tea Klepac i Iva Gregov.
U medijima se do sada mnogo raspravljalo o tome kakvo tijelo je više ili manje lijepo, što je privlačno ili neprivlačno. Ovom kampanjom se nastojala pružiti potpuno nova perspektiva. To su prepoznale i podržale mnoge žene koje su tijekom trajanja kampanje na društvenim mrežama dijelile svoja osobna iskustva i promišljanja, te su bile potaknute drugačije gledati na vlastito tijelo.