Kad ugledate haljinu sačinjenu od mnoštva grudnjaka, vjerojatno ćete odmah pretpostaviti da se radi o Balenciagi. Njihov kreativni direktor Demna Gvasalia ponovno vježba svoju kreativnost, ovoga puta naglašavajući interakciju tijela i odjeće.
Na kraju Pariškog tjedna mode svoju je novu kolekciju za jesen i zimu 2024. predstavila i kontroverzna Balenciaga. Luksuzna modna kuća sinonim je za bizarnu modu, ružne cipele, intrigantne torbe i dodatke, a provokacija na modnim pistama njihov je zaštitni znak.
To su potvrdili i prije nekoliko dana u Parizu, kad su modnom pistom prošetali modeli u futurističkom izdanju s pomakom. Ništa ni sa čime – možda je i najbolji opis njihove nove kolekcije koja se sastoji od sunčanih naočala neobičnog dizajna, dramatične obuće i odjevnih kombinacija sačinjenih od naizgled nespojivih komada.
Predimenzionirani kaputi, haljina-ruksak, rukavi u koje ne idu ruke te izokrenuta majica s logom popularne internetske trgovine eBay, komadi su koji su izazvali jednako iznenađenje kao maksi haljina sačinjena od grudnjaka.
Ova je kolekcija, napomenuli su iz Balenciaga, trebala naglasiti da su luksuzni komadi zapravo stvar osobnog izraza, a ne statusni simboli.
Iako je haljina s grudnjacima podignula najviše obrva, najtraženiji komad jest eBay-majica, koju su posjetitelji mogli kupiti odmah nakon revije.
Kreativnost je postala novi oblik luksuza, rekao je Demna i dodao:
Želio sam da ova revija predstavlja poveznicu između prošlosti i budućnosti Balenciage kao kuće koja se temelji na kreativnoj vrijednosti... razvijajući se u daljnje eksperimentiranje s idejama koje čine moj opus. Tu je i ponovno promišljanje koncepta ljepote, kovanje prepoznatljivog stila i razmatranja interakcije tijela s odjećom, zaključio je Demna.
U galeriji na početku teksta pogledajte ostale komade iz najnovije Balenciagine kolekcije.