U robnoj kući IKEA Zagreb od 1. lipnja bit će dostupna ograničena kolekcija FÖRNYAD koja slavi moderan tinejdžerski život. Rezultat je suradnje tvrtke IKEA sa Sarahom Andelman, kreativnom direktoricom nekad poznatog pariškog dućana Colette, te njujorškim dizajnerom Craigom Redmanom, tvorcem jedinstvenog alter ega pod imenom Darcel Disappoint.

Galerija

 

Zabava i moda sastavni su dio svakog proizvoda kolekcije FÖRNYAD, koja istovremeno kombinira najbolje iz oba svijeta ovog kreativnog dvojca: plavu boju, kao zaštitni znak dućana Colette, te jajoliki, jednooki lik Darcel Disappoint s monoklom. Tako stolica ili tepih FÖRNYAD poprimaju oblik ovog razigranog lika, a IKEA klasici, kao što su sofa KLIPPAN i torba FRAKTA, obogaćeni su novim uzorcima - plavim Colette točkicama i Darcelovom ikonom. Kolekcija donosi i dašak Francuske kroz natpis Rue Saint-Honoré koji se nalazi na nekim artiklima, što ne naziv slavne pariške ulice.

U robnoj kući IKEA Zagreb od 1. lipnja bit će dostupna ograničena kolekcija FÖRNYAD koja slavi moderan tinejdžerski život

Život uključuje i uspjehove i padove, a uzorak koji sam razvio za torbu FORNYAD odražava upravo to. IKEA torba je postala kultni proizvod i bilo mi je zabavno poigrati se njome te tako dodati i vlastitu perspektivu. Kod kuće imam puno takvih plavih IKEA torbi i koristim ih za neke ne tako glamurozne radnje kao što je pranje rublja, no uz pomoć ovog novog uzorka torbu je moguće podjednako koristiti navečer ili ako želite izgledati kul dok šećete gradom i nosite svježe namirnice, opisao je redizajniranu torbu Redman, kodizajner kolekcije.

Hit-žaluzine od 14,90 kn koje su odlična zamjena klasičnim zavjesama

Neuništive "Fejke": 12 novih umjetnih lončanica koje će osvježiti dom

Kolekcija također uključuje luckasti, ali funkcionalan tepih koji odgovara različitim domovima i prostorijama u njemu, ali i zabavne dodatke, poput ruksaka, pribora za radni stol, kutija za odlaganje, vješalica te torbu za tablet. FÖRNYAD plišana igračka, ukrasne samoljepljive trake i tkanine te pernice mogle bi osvojiti i buduće tinejdžere, ali i one koji se tako (još uvijek) osjećaju.

Kolekcija FORNYAD koja slavi moderan tinejdžerski život stiže u robnu kuću IKEA 1. lipnja - 12 Foto: IKEA