Za pojam "statement" komada u kontekstu mode sigurno ste već čuli. Taj pojam odnosi se na odjeću, obuću ili dodatke efektnog dizajna, komade koji odskaču od prosjeka, vizualno su vrlo upečatljivi i zanimljivi, često i nesvakidašnji.
Ponekad se klasični modni komadi ukrašavaju "statement" aplikacijama za jači vizualni dojam, a koliko samo jedan efektan detalj može promijeniti i razigrati kompletan dizajn sjajno dočarava obuća brenda JW Anderson.
Točnije, njihovi modeli s predimenzioniranim zlatnim lancem koji su uspjeli osvojiti trendseterice još tijekom karantene, u vrijeme kada modi nismo pridavali previše pažnje.
Iza ovog brenda lansiranog 2008. godine stoji irski dizajner Jonathan Anderson koji je 2015. postao prvi dizajner kojem je pošlo za rukom u istoj godini osvojiti nagradu Britanskog modnog vijeća za najbolji muški i ženski brend.
Anderson je u svojim kolekcijama za 2020. godinu prvo predstavio natikače s lancem. Nakon njihove popularnosti izbacio i druge modele obuće s istim detaljem, a ubrzo su ovu ideju posudili i brojni komercijalni modni brendovi.
Dokle će trajati popularnost ovakvih modela ne znamo, ali znamo da su vizualno vrlo zanimljivi i plijene pažnju što potvrđuje izdanje jedne mlade dame sa zagrebačke špice.
Ona je uz kožnate tajice, šareni top i odličan dvobojni baloner nosila bež čizme vojničkog dizajna ukrašene masivnim zlatnim karikama - model brenda DeeZee koji je trenutno rasprodan.