Ako ste u razdoblju između 2010. i 2015. bili iole zainteresirani za modne trendove koji su tada vladali među pripadnicima mlađih generacija, sigurno vam nije promakla popularnost jednog "kontroverznog" modela cipela.
Što je to toliko kontroverzno u gležnjačama s visokom prednjom platformom i blok-potpeticom? Sve, sudeći prema tadašnjim reakcijama na njih.
I mali modni blogovi i veći mediji natjecali su se u tome tko će više kritizirati cipele Lita američkog brenda Jeffrey Campbell.
"Možda se čini kao da je modnom brendu teško dizajnirati nešto što će naširoko izvrijeđati i muškarci i žene, ali kompaniji Jeffrey Campbell upravo je to uspjelo s tim nezgrapnim čudovištem od gležnjače nazvanim Lita. Jednostavno rečeno, ta cipela izgleda kao slon na vašem stopalu.
To je možda i najpopularnija ružna cipela na svijetu. S platformom od 6,5 centimetara i potpeticom od 13 centimetara ta gležnjača je kopito među modernom obućom", napisala je 2013. godine tadašnja modna kolumnistica Daily Beasta Misty White Sidell.
Vjerojatno nije ni sanjala da će se Lita nakon poduže stanke i pada u zaborav vratiti na scenu.
Modni znalci godinama su otpisivali obuću s platformom, sve dok modna kuća Versace u svojoj kolekciji za jesen/zimu 2021. godine nije predstavila salonke pod nazivom Medusa Aevitas s dvostrukom platformom.
Trendseterice su preko noći poludjele za njima i to je pokrenulo novi val interesa za obuću s platformom, koja je već nekoliko sezona ponovno u trendu. Prepoznala je to i ekipa iz brenda Jeffrey Campbell i u srpnju ove godine najavila veliki povratak modela.
Naravno, na opće oduševljenje milenijalki, koje su ih opet izvadile iz svojih ormara kako bi se s nostalgijom prisjetile vrhunca njihove popularnosti. Gležnjače Lita privukle su i pažnju mlađih tiktokerica, koje ih pokušavaju uvrstiti u svoje kombinacije.