Božić je vrijeme koje mnogi koriste za ponovno povezivanje s voljenim osobama i širenje radosti.
Ponovno povezivanje s voljenima tema je i božićne reklame iza koje stoji Sky, a koja će se sigurno naći u ozbiljnoj konkurenciji za najbolju božićnu reklamu 2019. godine.
Naime, u reklami ove medijske i telekomunikacijske kompanije ponovno se spojio jedan od najomiljenijih parova, E.T. i Elliot, likovi iz popularnog filma Stevena Spielberga iz 1982. godine.
Od njihova posljednjeg susreta prošla su gotovo četiri desetljeća, a danas Elliot ima svoju obitelj čiji članovi, nakon prvotnog vriska, zavole E.T.-ja u jednakoj mjeri kao i on.
Iako je tehnologija promijenila naš svijet od njihova posljednjeg susreta prije 37 godina, njihovo prijateljstvo ostalo je snažno i dirljiv je podsjetnik na važnost povezivanja za Božić.
Čast nam je što smo mogli vratiti ove likove, a nadamo se da će gledanje ove priče nadahnuti obitelji da provode više vremena zajedno ovaj Božić i pružiti im priliku da opet osjete čaroliju E.T.-ja, poručili su iz Skya. Dodali su i da im je bila čast vratiti E.T.-ja na Zemlju u ovoj novoj kratkoj priči.
Dirljivi ponovni susret i sve što se dogodilo iza njega pogledajte u nastavku. Reklama je u prvih 24 sata skupila više od 165 tisuća pregleda, a mnogi su u komentarima priznali da su im potekle suze.
Ovo je magično, samo je jedna od oduševljenih poruka.