Nedavno objavljenu reklamu koja prikazuje stvaru priču koja stoji iza menstruacije ovih dana hvale žene diljem svijeta.
Kampanja koja se odvija pod hashtagom #wombstories (priče o maternici) ideja je brenda Essity koji se udružio s redateljicom, spisateljicom i producenticom Nishom Ganatraom i šest animatorica kako bi prikazali život žena, odnosno njihovih maternica na što vjerodostojniji i otvoreniji način.
Reklama koja traje tri minute u prvih tjedan dana pregledana je više od 200 tisuća puta. Kako su napisali njezini tvorci "naše priče o maternici nikad nisu jednostavne. Ali sve one su čudne i divne, sretne i tužne i treba ih se čuti".
Reklamom se njeni tvorci žele boriti protiv pretpostavke da postoji jedna biološka vremenska crta po koje sve žene žive: u adolescenciji dobiju menstruaciju, ona se ponavlja praćena s nešto bolova, požele dijete, zatrudne, imaju još mjesečnica, mjesečnica prestane, dođe menopauza.
Većina žena zna da je stvarnost puno drugačija, međutim društvo ih često ne potiče da otvoreno razgovaraju o svom intimnom zdravlju. Reklama koju možete pogledati u nastavku to želi promijeniti.