Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Zdravlje & prehrana

Sretno, tužno, moćno: Reklama koja u tri minute priča najiskreniju priču o menstruaciji

07-07-2020 Piše Zadovoljna.hr
komentari

Nedavno objavljenu reklamu koja prikazuje stvaru priču koja stoji iza menstruacije ovih dana hvale žene diljem svijeta.

Kampanja koja se odvija pod hashtagom #wombstories (priče o maternici) ideja je brenda Essity koji se udružio s redateljicom, spisateljicom i producenticom Nishom Ganatraom i šest animatorica kako bi prikazali život žena, odnosno njihovih maternica na što vjerodostojniji i otvoreniji način.

U trendu Ksenija Pajić u trapericama i bundi na špici 2025. - 3 Ležerna i dotjerana Ove traperice savršen su izbor za šetnju gradom, a Ksenija Pajić nosi ih uz kratku bundu Davorka Dalić na koncrtu u Beču posvećenom međimurskoj popevki - 3 Plijenila je poglede Nenametljiva elegancija Davorke Dalić idealan je izbor za koncert u legendarnoj bečkoj dvorani Franka Batelić uvijek privlači pažnju svojim modnim izborima A tako je šik Savršen kaput za zimu u kojem vam neće biti hladno, a ima ga i Franka Batelić

Menstruacija Vrlo obilna menstruacija: Tri pokazatelja da nešto nije u redu

Slika nije dostupna Menstruacija po desetljećima života: Provjerite što se s godinama događa s vašim ciklusom

Reklama koja traje tri minute u prvih tjedan dana pregledana je više od 200 tisuća puta. Kako su napisali njezini tvorci "naše priče o maternici nikad nisu jednostavne. Ali sve one su čudne i divne, sretne i tužne i treba ih se čuti".

Reklamom se njeni tvorci žele boriti protiv pretpostavke da postoji jedna biološka vremenska crta po koje sve žene žive: u adolescenciji dobiju menstruaciju, ona se ponavlja praćena s nešto bolova, požele dijete, zatrudne, imaju još mjesečnica, mjesečnica prestane, dođe menopauza.

Franck Coffee&Go kava Baršunaste i očaravajuće: Tri vrste kave koje će vas razbuditi u svakom trenutku

Većina žena zna da je stvarnost puno drugačija, međutim društvo ih često ne potiče da otvoreno razgovaraju o svom intimnom zdravlju. Reklama koju možete pogledati u nastavku to želi promijeniti.

Pročitaj još
Pročitaj još