U videu Ana opisuje najobičniju dnevnu situaciju – testiranje maskare koja "otvara" trepavice i čini ih zdravima, ali istovremeno na pozadini prikazuje zastrašujuće snimke bombardiranja iz Bejruta i Gaze.

Taj kontrast između kozmetičke reklame i svjetske humanitarne katastrofe na simboličan je način razotkrio paradoks modernog društva. Uz video, Ana je naglasila da nije riječ o prozivanju bilo koga, već o poticanju na empatiju.

Ovaj video ima za cilj podizanje svijesti o humanitarnim krizama i oružanim sukobima širom svijeta. Sadržaj nije usmeren protiv bilo koje osobe, grupe ili zajednice, niti ima za cilj prozivanje pojedinaca. Cilj je informiranje, empatija i podsticanje dijaloga o važnim globalnim i domaćim temama napisala je Ana u captionu videa.
 

Dolazi li do izražaja ova maskara kada stavimo ružičaste naočale?

Slijedeći ovaj duhoviti, ali snažan pristup, video je ubrzo dobio brojne pohvale. Među komentarima istaknuti su:

"Svaka čast, Ana"

"Sva surova realnost koju živimo."

Ovaj izričaj jasno pokazuje koliko su društvene mreže moćni alati – mogu produbiti udaljenost od stvarnosti, ali isto tako poslužiti kao platforma za podizanje svijesti o ozbiljnim globalnim temama.

  Oliviero Toscani: Hrabre modne kampanje koje su mijenjale svijet Generacija Z u masovnom bojkotu bogatih i slavnih: "Ne zanima nas Hollywood dok ljudi pate"