U videu Ana opisuje najobičniju dnevnu situaciju – testiranje maskare koja "otvara" trepavice i čini ih zdravima, ali istovremeno na pozadini prikazuje zastrašujuće snimke bombardiranja iz Bejruta i Gaze.
Taj kontrast između kozmetičke reklame i svjetske humanitarne katastrofe na simboličan je način razotkrio paradoks modernog društva. Uz video, Ana je naglasila da nije riječ o prozivanju bilo koga, već o poticanju na empatiju.
Ovaj video ima za cilj podizanje svijesti o humanitarnim krizama i oružanim sukobima širom svijeta. Sadržaj nije usmeren protiv bilo koje osobe, grupe ili zajednice, niti ima za cilj prozivanje pojedinaca. Cilj je informiranje, empatija i podsticanje dijaloga o važnim globalnim i domaćim temama napisala je Ana u captionu videa.
Dolazi li do izražaja ova maskara kada stavimo ružičaste naočale?
Slijedeći ovaj duhoviti, ali snažan pristup, video je ubrzo dobio brojne pohvale. Među komentarima istaknuti su:
"Svaka čast, Ana"
"Sva surova realnost koju živimo."
Ovaj izričaj jasno pokazuje koliko su društvene mreže moćni alati – mogu produbiti udaljenost od stvarnosti, ali isto tako poslužiti kao platforma za podizanje svijesti o ozbiljnim globalnim temama.