U ASOS-u su, naime, uzeli u obzir činjenicu da žene imaju različite tipove tijela, nose različite konfekcijske brojeve, različite su visine... i da im je zbog toga teško zaključiti kako će im neka haljina stajati nakon što je vide na "idealno" građenom modelu - pa su lansirali novu funkciju na svojoj internetskoj stranici koja kupcima omogućuje da pogledaju kako komad odjeće koji ih zanima izgleda na različitim modelima, odnosno na tijelima različite građe.
U suradnji s izraelskom kompanijom Zeekit, koja se bavi tehnologijom proširene stvarnosti, lansirali su sekciju "See My Fit" u kojoj se nalazi dio njihove ponude, a u sklopu koje se za svaki odabrani komad odjeće može vidjeti 16 različitih izgleda. Slike su digitalno stvorene, ali žene svejedno smatraju da se radi o potezu koji je hvalevrijedan.
Trenutačno se u sklopu ove opcije može pregledati manji dio ponude, a ženama čija veličina i dalje ne postoji kao opcija poručili su da će u budućnosti dodavati nove veličine.
Jedan od ASOS-ovih menadžera Tim Carey poručio je da su koristeći ovu tehnologiju odlučili staviti moć u ruke svojih kupaca, koji sada mogu pogledati odjeću na modelu s kojim se najviše poistovjećuju.
Šetnja centrom Zagreba: Čizme iznad koljena od 262 kune kao jesenski adut +5
Iako su korisnice ASOS-a složne da ima još puno mjesta za napredak, pohvalile su taj potez online trgovine kao veliki korak naprijed koji će mnogim ženama olakšati online kupovinu.
Napokon, toliko dugo sam ovo čekala; Još jedan od razloga zašto su mi najdraži; Ovo je zapravo jako korisno; Ovo je tako sjajno. Drago mi je da ovo testiraju i sigurna sam da će u budućnosti uključiti više opcija i više odjevnih komada, samo su neki od komentara korisnica.