Posjetite li Rovinj, velike su šanse da ćete prije ili kasnije završiti upravo ulici Vladimira Švalbe. Čak i ako niste na društvenim mrežama vidjeli 1001 fotografiju tog mjesta, šetajući se kamenim rovinjskim ulicama na putu prema crkvi sv. Eufemije, rajski prizor zasigurno će vas zaustaviti u mjestu.
Uistinu nitko ne može odoljeti porivu da stane kada u prolazu spazi skriveni kutak uređen cvijećem, ukrasnim jastučićima, šarmantnim namještajem, svilenim haljinama i šalovima koji je pozicioniran tik uz more, ali i uz butik Atelier Charm.
Atelier Charm u Rovinju otvorila sam prije 12 godina, ali se modom bavim cijeli život, započinje priču vlasnica Milica Glasnović, koja je osamdesetih i devedesetih godina prošlog stoljeća imala otvorene trgovine u Zagrebu.
Sa suprugom sam imala poznatu zlatarnicu Glasnović u Ilici 56 u Zagrebu, a 2000. godine otvorila sam butik Glamour u Importanne galeriji na Iblerovu trgu u kojem su se oblačile mnoge poznate osobe iz javnog i društvenog života, priznaje.
Od neuglednog magazina do najljepšeg kutka u Rovinju
No kada su se u metropoli počeli otvarati veliki trgovački centri, a promet je pao u manjim dućanima, Milica je odlučila pokušati iznova u nekom gradu na moru.
I tako sam slučajno otišla u Istru na rođendan jednoj prijateljici gdje mi se ponudio ovaj prostor. Bila je to ljubav na prvi pogled! Iako je to bio neugledan magazin bez izloga i vrata na ulici, ali smješten na kraju ovog prolaza tik uz more, ja sam imala viziju kako ga treba urediti.
Uz malo mašte, kreativnosti i puno volje, gđa Glasnović uredila je butik s ljetnim haljinama, tunikama i majicama ženstvenog kroja, svilenim maramama i šalovima s motivima poznatih slikara impresionista poput Van Gogha, Moneta, Climta i drugih. Dakako, uredila je i mjesto izvan butika koje je postalo hit među turistima iz cijelog svijeta.
Spoj kamena, plavog mora u pozadini, stola i stolice kao u dnevnom boravku ukrašenog raznobojnim cvijećem, a sa starih kamenih zidova vijore se raznobojne i šarene svilene haljinice – sve to u sinergiji daje lijep prizor i u ljudima izaziva ushićenje koji završava željom za fotografiranjem, objašnjava vlasnica Ateliera Charm.
Mjesto za kupovinu, druženje i razmjenu informacija s putovanja
Turisti su i prije otvaranja trgovine zastajali u prolazu i divili se našem lijepom moru, no fotografije su se počele masovno snimati, a potom i dijeliti na društvenim mrežama tek nakon uređenja prolaza.
Na samom početku prolaz sam uredila mnogo skromnije jer nisam znala hoće li se ljudima svidjeti moja kreacija. Međutim, kad sam vidjela da su oduševljeni, odlučila sam se još više poigrati detaljima. Stavila sam još cvijeća, mijenjala stolnjake i jastučiće, dodala staru drvenu klupicu i pobacala jastučiće po stepenicama, kaže.
Stol i stolica originalno su postavljeni uz more kao mjesto na kojem bi Milica predahnula dok nema kupaca, ali i za pratnju kupaca – da sjednu i uživaju u ambijentu dok mušterija bira haljinu.
No kako je rasla zainteresiranost za prolaz među svjetskim putnicima – od dalekog Japana, Australije i Amerike do Europe, postalo je i mjesto za druženje te razmjenu iskustava s putovanja uz pokoju čašu istarske malvazije ili domaće medice.
Od samih početaka moja vizija tog prolaza nije bilo samo privlačenje turista zbog zarade već i želja da uživaju, dožive nešto drugačije i odu kući punih lijepih sjećanja iz naše prekrasne Istre. To sam i dobila jer povratno čujem jako puno lijepih komentara, a najviše me raduju njihovi osmijesi kada šećući se po kamenoj ulici odjednom ugledaju ovaj koloritni prolaz, zaključuje priču Milica Glasnović.